تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۰۸۷۴۰
سرویس خبر : قراضه و بازیافت
یک مقام مسوول خبر داد؛

مراکز اسقاط مکلف هستند ارزش لاشه خودرو فرسوده را به مالکان پرداخت کنند/ مراکز متخلف از طرح جایگزینی حذف می‌شوند

‌می‌متالز - مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده اعلام کرد که مراکز اسقاط مکلف هستند ارزش لاشه خودرو فرسوده را به مالکان پرداخت کنند.

به گزارش می‌متالز، «محمد حیدری پاشاکی» مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: متقاضیانی که در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده شرکت کرده و در قرعه‌کشی شرکت‌های خودروساز برنده شده‌اند باید به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده به نشانی nnhk.ir مراجعه کنند.

وی افزود: این دسته از متقاضیان پس از ثبت‌نام در سایت مذکور و انتخاب مرکز اسقاط مورد نظرشان باید به همراه خودرو و مدارک مربوطه به مرکز اسقاط انتخاب شده برای تحویل و اسقاط خودرو خود مراجعه کنند.

مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده تصریح کرد: مراکز اسقاط مکلف هستند پس از اسقاط خودرو متقاضیان، ارزش لاشه خودرو فرسوده را به حساب مالکان خودرو‌های فرسوده واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مرکز اسقاط از پرداخت وجه لاشه خودرو به مالک خودرو فرسوده خودداری کند تخلف بوده و مالکان می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ طرح شکایت کنند.

حیدری همچنین گفت: ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده در صورت بروز این تخلف، ضمن برخورد با مراکز اسقاط متخلف، آن‌ها را از طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده حذف می‌کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده