تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۰۸۸۱۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی؛

مسیر کیفی سازی محصولات ایران خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان

‌می‌متالز - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت ایران خودرو در مسیر کیفی سازی محصولات نقطه قوتی برای این شرکت خودروساز بوده و ادامه این مسیر موجب بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد

به گزارش می‌متالز، علی جدی با توجه به آغاز گام دوم طرح جهش کیفیت در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: هر خودرو مجموعه‌ای از قطعات است و برای تولید خودرو با کیفیت و جلب رضایتمندی مشتریان نیاز به رعایت استاندارد‌های لازم در حوزه کیفی سازی قطعات است؛ بنابراین نظارت ایران خودرو بر تضمین هم زمان کیفیت، کمیت و زمان تحویل قطعات توسط سازندگان قطعات در ارتقای کیفیت محصولات این شرکت موثر است.

وی همچنین درباره تایید دستاورد‌های گام نخست طرح تحول کیفیت ایران خودرو از سوی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران که کاهش ۳۸ درصدی شکایات کیفی مشتریان ایران خودرو در نیمه نخست سال گذشته را به دنبال داشته است، بیان کرد: حرکت ایران خودرو در مسیر کیفی سازی محصولات و تایید آن از سوی سازمان ملی استاندارد و همچنین کاهش شکایات مردم در حوزه کیفیت و رفع نگرانی مردم از بابت ایمنی خودرو‌ها نقطه قوتی برای این شرکت خودروساز بوده و ادامه این مسیر موجب بهبود کیفیت محصولات ایران خودرو و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: همان طور که در قانون ساماندهی صنعت خودرو و همچنین برنامه ششم و هفتم توسعه بر ارتقای کیفیت خودرو‌ها تاکید شده است، رعایت استاندارد‌های کیفی از مواردی است که باید در دستور کار همه خودروسازان قرار گیرد و شرکت‌های خودروساز نباید به بهانه نبود زیرساخت‌ها رعایت استاندارد‌ها را متوقف کنند و زیرساخت‌ها نیز باید به سرعت ایجاد شوند.

منبع: مردم سالاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده