تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۰۷۹۰۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اصلاح شد

‌می‌متالز - ایران خودرو امروز اطلاعیه جدیدی را درباره قیمت خودرو منتشر کرد. در این اطلاعیه قیمت برخی از خودرو‌ها همچون هایما اصلاح شده است.

به گزارش می‌متالز، ایران خودرو امروز ۴ تیر ۱۴۰۲ اصلاحیه قیمت جدید محصولات کارخانه‌ای خود را اعلام کرد.

ایران خودرو در این اصلاحیه قیمت هایما S۵ را ۹۸۲ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان، هایما S۷ را یک میلیارد و ۷ میلیون تومان و وانت دوگانه سوز آریسان را ۳۸۳ میلیون تومان تعیین کرده است.

قیمت جدید برخی از محصولات شرکت ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۲ اصلاح و قیمت جدید چند خودروی نیز به آن اضافه شد.

شرایط تکمیل ثبت نام ایران خودرو

اگرچه این اولین پیش فروش ایران خودرو است که مراحل تکمیل ثبت نام آن در اولین روز تابستان ۱۴۰۲ منتشر شده است، اما طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آن‌ها بـه عنـوان بخـش سوم اولویـت پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت نام کنند.

طبق اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای این کار لازم است مبلغ پیش پرداخت درج شده در قرارداد پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اصلاح شد

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده