تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۰۹۴۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل گروه صنعتی بارز در مجمع گفت:

افزایش فروش "پکرمان" در همه گروه محصولات

‌می‌متالز - مدیرعامل گروه صنعتی بارز گفت: از افزایش فروش گروه صنعتی بارز در تمام گروه‌های محصولی طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: درآمد خالص بارز در سال گذشته برابر با ۷ هزار میلیارد تومان بوده است.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی در ساعت ۰۹:۳۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ در استان کرمان، شهر کرمان به آدرس استان کرمان، شهر کرمان به آدرس کیلومتر ۲۵ جاده جوپار، مجتمع صنایع لاستیک کارخانه بارز، سالن همایش‌های گروه صنعتی بارز - (سالن مرحوم صفی زاده) برگزار شد.

جمال میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز در مجمع‌عمومی عادی سالیانه گزارش هیات‌مدیره برای عملکرد سال منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ را ارائه و اظهار کرد: سال گذشته کار سختی را داشیم، زیرا عملکرد بارز در دولت گذشته قابل‌دفاع نبود و شرمنده همه سهامداران بودیم، اما در سال جدید تغییر و تحولات خوبی ایجاد شد.

میرزایی ادامه داد: در سال گذشته فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه رفع موانع تولید و در سال جدید هم شعار "مهار تورم و رشد تولید" در سرلوحه کار صنعتگران کشور به‌ویژه گروه صنعتی بارز قرار دارد. باتوجه‌به فرمایشات رئیس‌جمهوری نیز تداوم تلاش مضاعف را در دستور کار گروه صنعتی بارز قرار دادیم و باید تلاش شبانه‌روزی بیشتری می‌کردیم.

میرزایی با اشاره به تأکید وزارت صمت بر رشد و افزایش بهره‌وری گفت: در سال جاری تحول را تکلیف خود داریم و تا سال ۱۴۰۵ در مجموعه بارز به تعالی خواهیم رسید و این را باید در روند تولید ببینیم.

میرزایی از افزایش فروش گروه صنعتی بارز در تمام گروه‌های محصولی طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: درآمد خالص بارز در سال گذشته برابر با ۷ هزار میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز از مهم‌ترین دستاورد‌های گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: یکی از رویکرد‌های گروه صنعتی بارز در جهت تحقق راهبرد کلان افزایش سطح کیفیت و توان فناوری گروه و نیز سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه به‌منظور ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان است ازاین‌رو ۳۰ محصول طی سال گذشته باهدف نوآوری و توسعه بازار‌های جدید در بارز طراحی و تولید شد.

میرزایی از ایجاد حاکمیت در بازار، حفظ همکاری خودروسازها، افزایش سطح کیفیت و توان فناوری گروه و توسعه صادرات را از مهم‌ترین راهبرد‌های گروه صنعتی بارز نام برد.

وی عنوان کرد: کشور‌های همسایه ما مصرف‌کننده تایر هستند و ما باید بتوانیم توسعه صادرات را داشته باشیم و پیش‌بینی می‌شود طی سه سال آینده تولید خودرو در کشور به سه میلیون خودرو در سال برسد که این فضای خوبی است که توسعه و افترمارکت دیده شود.

مدیرعامل "پکرمان" از اتفاقات خوبی در گروه صنعتی بارز طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و اضافه کرد: در سال جاری بنا به فرمایش و دستور رهبر معظم انقلاب برای رشد تولید باید میزان رشد را حفظ کنیم و به بالای ۱۰ درصد برسیم و این در شرایطی است که در روند روبه‌رشد تولید هستیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین دستاورد‌های گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ ادامه داد: اخذ گرید A+ سازه‌گستر سایپا برای بارز کرمان و A برای بارز کردستان، دریافت تأییدیه دانش‌بنیان ۵ محصول مهم، دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری برتر در هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی برای طراحی و تولید تایر SUV از جمله این دستاوردهاست.

میرزایی از کسب عناوین "واحد نمونه استانی"، "کارفرمای سلامت‌محور برتر استانی" و "کارگروه نمونه استانی"، کسب رتبه برتر بین شرکت‌های تایرساز ایرانی، بهینه‌کردن ترکیب تولید به تفکیک نوع محصول باتوجه‌به نیاز بازار و افزایش تولید و تنوع تایر‌های SUV را از دیگر دستاورد‌های گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ برشمرد.

وی افزود: بهبود کانال‌های توزیع با راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم و فروش اینترنتی، ثبت رکورد بارگیری، افزایش تولید تایر‌های رادیال سواری با راه‌اندازی ماشین‌آلات متوقف مانند تایرسازی و پرس‌هیا پخت و تولید تایر هواپیما از دیگر دستاورد‌های گروه صنعتی بارز در سال مالی ۱۴۰۱ است.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز از کسب نشان‌های مختلف توسط این گروه در سال مالی ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: اخذ نمره ۹۲.۶۳ از آخرین دوره ممیزی فرایند شرکت سازه‌گستر سایپا و کسب بالاترین نمره اعطایی بین تأمین‌کنندگان تایر را در سال گذشته داشته‌ایم.

در ادامه این مجمع، قاسم عابدزاده، نماینده شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تاپیکو و رئیس مجمع‌عمومی عادی سالیانه بارز در سخنانی توضیح داد: رعایت قوانین و مقررات و الزامات سازمان بورس توسط گروه صنعتی بارز مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه گروه صنعتی بارز دوره گذاری را پشت سر گذاشته است، افزود: پروژه‌های ما از محل منابع داخلی و تسهیلات پیش رفته است.

عابدزاده بیان کرد: هیات‌مدیره گروه صنعتی بارز نگاه توسعه‌ای دارند و نگاه ما هم کمک به مجموعه است تا طرح‌های توسعه‌ای را به نتیجه برساند.

در ادامه مجمع به سوالات سهامداران پاسخ داده شد.

بر اساس این گزارش همچنین، مجمع‌عمومی سالیانه گروه صنعتی بارز با انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و علی‌البدل شرکت "ربای سال" منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، تعیین حق‌الزحمه حسابرس و بازرس قانونی شرکت، تعیین پاداش و حق حضور اعضای هیات‌مدیره شرکت، بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به معاملات مشمول ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت، انتخاب روزنامه اطلاعات به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت و انتخاب اعضای هیات‌مدیره همراه بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده