در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، شرکت کرمان موتور با اشتغال زایی بیش از ۵۰۰۰ نفر، از طرف ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت با استناد و ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۱، به عنوان واحد برتر تولیدی در گروه صنایع خودرو انتخاب شد. سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور به نمایندگی از این مجموعه با حضور در جایگاه ویژه مراسم، لوح یادبود و تندیس تولیدکننده برتر ملی را از دست وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.