تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۳۱
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۰۹۸۱۹
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح راه آهن سلماس_ صوفیان

‌می‌متالز - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرایی احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح راه آهن سلماس_صوفیان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی طبق برنامه زمانبندی تعیین شده در حال انجام است.

به گزارش می‌متالز، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در بازدید از مراحل ساخت تقاطع غیرهمسطح سلماس - صوفیان، که ابتدای بامداد امروز انجام شد گفت: ۴ کیلومتر از بزرگراه سلماس_صوفیان با احداث و تکمیل این ابنیه فنی بازگشایی و کل محور در حوزه استحفاظی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: براساس برنامه ساخت و توسعه راه‌های آذربایجان‌غربی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صوفیان تا پایان فصل کاری جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای احداث و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح راه آهن سلماس - صوفیان ۲۵۰ میلیاردریال اعتبار پیش بینی شده است.

حمزه لو بیان کرد: مسیر ارتباطی بزرگراه سلماس - صوفیان با خطوط راه‌آهن در صورت تکمیل این تقاطع ایمن‌سازی شده و علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای موجب تسهیل رفت‌وآمد ساکنان منطقه می‌شود.

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه افزود: پل تقاطع با ۱۶ عدد شمع و اندازه دهانه ۳۰ متری به صورت فولادی و بتنی با جدید‌ترین متد مهندسی طراحی و اجرا می‌شود.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

عناوین برگزیده