تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۰۹۹۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

معرفی آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصربه‌فرد حوزه کسب و کار استان آذربایجان‌غربی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد که نمایشگاه خدمات کسب و کار، در راستای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصربه‌فرد حوزه کسب و کار است.

به گزارش می‌متالز، «عبدالحمید سرتیپی» مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی در حاشیه افتتاح نمایشگاه خدمات کسب و کار، ضمن بیان مطلب مطلب فوق گفت: نمایشگاه خدمات کسب و کار، فرصتی عالی برای کسب و کار‌ها فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصربه‌فرد حوزه کسب و کار است، افزود: این نمایشگاه در ۳۰ غرفه با حضور شرکت‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات به کسب و کار‌های متعدد، شرکت‌های فن‌آور، دانش‌بنیان و کلینک‌های کسب و کار به‌مدت ۳ روز مورد بازدید علاقه‌مندان به خدمات کسب و کار قرار گرفته است.

مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: عمده هدف از برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار در استان که در راستای اجرای پروژه خدمات کسب و کار از سبد پروژه تحول کسب و کار‌ها است.

وی ادامه داد: اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه شامل: فرهنگ‌سازی و توانمندسازی خدمات کسب و کار، فرهنگ‌سازی استفاده از این خدمات، تقویت و ارتقای دانش ارائه‌کنندگان خدمات کسب و کار به‌منظور رقابت در عرصه ملی و منطقه‌ای، هوشمندسازی و توسعه اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان در حوزه خدمات کسب و کار، کمک به شکل‌دهی ساختار هوشمند خدمات کسب و کار در استان، هم‌افزایی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود بین ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات کسب و کار در استان است.

سرتیپی با اشاره به اینکه کسب و کار‌های مختلف در فضایی اجتماعی گرد هم می‌آیند تا به انتقال دانش و تجربه خدمات روز دنیای صنعت و تجارت کمک کنند، گفت: تمامی فعالان خصوصی و دولتی حوزه خدمات کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند و فرصتی عالی برای تقویت ارتباطات فراهم می‌شود.

لازم به‌ذکر است که نمایشگاه خدمات کسب و کار برای اولین بار در آذربایجان غربی از روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه و به مدت ۳ روز در محل نمایشگاه‌های دائمی ارومیه واقع در پارک جنگلی کار، برگزار می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده