تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۳۲
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۱۱۹۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مطرح کرد

بهبود شاخص‌های کسب‌وکار خراسان رضوی در گرو هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی

‌می‌متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: بهبود جایگاه و رتبه استان در حوزه شاخص‌های کسب‌وکار، در گرو ارتباط، همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا توکلی زاده صبح امروز ۲۹ تیرماه در یکصدوپنجمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی که در اتاق مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات زیادی وجود دارد که می‌تواند در سطح استان حل و فصل شود. اتاق بازرگانی مشهد در یک ماه اخیر، با تشکیل ۲۰ کمیسیون تخصصی- مشورتی، احصاء دقیق مشکلات و چالش‌های فعالان اقتصادی و کارشناسی موضوعات در نهایت راهکاریابی جهت مشورت‌دهی و تعامل با بخش دولتی استان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: کمیسیون‌ها بازوان تخصصی و مشورتی اتاق بازرگانی هستند و می‌توانند با فعالیت صحیح و طبق برنامه خود، مشکلات و مسائل را به بدنه اصلی اتاق منتقل کنند تا هیات نمایندگان در مراوده با بخش‌های حاکمیتی، با ادله و اطلاعات متقن، مسائل را مطرح نمایند و در نهایت، در مسیر حل چالش‌های فعالان اقتصادی گام برداشته شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: برآیند همه این اقدامات در نهایت، در ارتقاء جایگاه استان در رتبه کسب‌وکار مشهود خواهد بود. بهبود جایگاه و رتبه استان در حوزه شاخص‌های کسب‌وکار، در گرو ارتباط، همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده