به گزارش میمتالز، نحوه شرکت در مزایده به شرح زیر میباشد:
کلیه اشخاص حقوقی برای شرکت در مزایده میتوانند جهت بازدید و دریافت اسناد مزایده مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال به حساب ۰۱۱۱۱۱۱۱۰۰۰۰۸ بنام شرکت فولاد هرمزگان جنوب، نزد بانک ملی شعبه گمرک بندرعباس واریز نموده و با ارائه فیش واریزی و درخواست کتبی در ساعت اداری (بجز روزهای پنجشنبه و ایام تعطیل) پس از هماهنگی به شرکت فولاد هرمزگان مراجعه نمایند و یا با ارسال فیش واریزی از طریق فکس به شماره ۳۳۵۳۰۰۵۵-۰۷۶ و یا آدرس ایمیل soleimani.m@hosco.ir اسناد را از طریق الکترونیکی دریافت نمایند.
ارائه معرفینامه، داشتن مهر شرکت (اشخاص حقوقی) و رسید واریزی هزینه خرید اسناد جهت دریافت حضوری اسناد الزامی است.
بندرعباس، کیلومتر ۱۳ جاده اسکله شهید رجایی، شرکت فولاد هرمزگان جنوب، واحد خرید مواد مصرفی و فروش کالای مازاد.
نکته: تاریخ گشایش پاکت ج متعاقبا اعلام خواهد شد.
متقاضیان برای آگاهی بیشتر میتوانند در ساعات اداری با شماره تلفنهای ۳۳۵۳۰۰۰۳ با کد ۰۷۶ داخلی ۳۲۶۶ (اطلاعات بازرگانی) و داخلی ۸۹۶۴ (اطلاعات فنی) تماس حاصل نمایند. قابل ذکر است که هزینههای چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
منبع: صبح ساحل نیوز