تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۱۴
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۳۱۰۳۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تحلیل تکنیکال "کگهر" - ۲۵ تیر ۱۴۰۲

‌می‌متالز - در صورت شکل‌گیری حجم‌های قابل‌توجه می‌توانیم با ریسک کم‌تری سیگنال ورود به نماد را صادر نماییم.

به گزارش می‌متالز، در پله اول به سراغ نمودار هفتگی نماد خواهیم رفت که اولین موردی که در آن به چشم می‌خورد در پله اول شکست یک ناحیه حمایتی است که به دلیل وجود یک ناحیه حمایتی در نزدیکی این ناحیه (خط روند) شاهد شکل‌گیری یک تقاضا و تبدیل ناحیه شکستی قبلی به یک شکست جعلی بوده‌ایم که نمودار قیمتی را تا بالای حمایت قبلی خود همراهی کرده است.

تحلیل تکنیکال
در پله دوم شاهد رفتاری تکرار شوند در نمودار سهم پس از کراس مکدی بوده‌ایم و باتوجه‌به این که هنوز شاهد کراس جدیدی در آن نیستیم احتمال می‌رود در اولین پله به حمایت پیشرو برخورد نماید و پس از کراس دوباره خط‌های مکدی و سیگنال شاهد حرکت رو به بالای نماد باشیم.

در پله سوم شاهد برخورد و ساخت یک خط روند صعودی همانند نمودار قیمتی سهم در اندیکاتور آر اس آی هستیم که باتوجه‌به دو فاکتور قبلی انتظار می‌رود شاهد یک برخورد دیگر به این خط روند و پس از آن حرکت به سمت هدف‌های بالاتر باشیم.

تحلیل تکنیکال
اگر یک پله پایین‌تر برویم و نمودار روزانه سهم را بررسی نماییم شاهد نزدیک‌شدن نمودار قیمتی به ابر کومو هستیم که به‌احتمال بالایی نمودار قیمتی را باتوجه‌به نیاز اصلاح بیشتری که در نمودار هفتگی حس می‌شود شاهد یک افت قیمتی تا محدوده حمایتی و پر پتانسیل (محدوده ۴۷۵۰۰ ریال) باشیم و پس از آن می‌توانیم نماد را آماده گام صعودی بعدی خود بدانیم که احتمالاً از لحاظ زمانی دست‌کم در هفته آینده آغاز خواهد شد.

تحلیل تکنیکال
در آخر هم اگر پیووت‌های بازار را مشاهده کنیم متوجه رشد قابل‌توجه حجم‌ها قبل از چرخش قیمتی نمودار خواهیم شد که در صورت رسیدن دوباره به ناحیه ترسیم شده در صورت شکل‌گیری حجم‌های قابل‌توجه می‌توانیم با ریسک کم‌تری سیگنال ورود به نماد را صادر نماییم.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده