تاریخ: ۲۶ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۳۱۰۴۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل

‌می‌متالز - تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی فی مابین دانشگاه محقق اردبیلی و مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل منعقد شد.

به گزارش می‌متالز، دکتر اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی فی مابین دانشگاه محقق اردبیلی و مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل به بورسیه دانشجویان برتر این دانشگاه در مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل تاکید کرد و گفت: ایجاد دفتر تحقیقات مشترک نیز می‌تواند به افزایش ارتباطات میان دو مجموعه کمک کند.

وی با اشاره به ضرورت بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی از بخش‌های مختلف مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل، افزود: در قالب این تفاهم نامه طرح‌های پژوهشی مورد نیاز شرکت توسط دانشگاه انجام خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به مشارکت و همکاری مستمر و جدی مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل با دانشگاه محقق اردبیلی در مباحث انتقال دانش فنی، تبدیل ایده به محصول و تجاری سازی آن تاکید و تصریح کرد: در خصوص تربیت و آموزش نیروی انسانی و تدوین سرفصل دروس آموزشی مورد نیاز شرکت نیز اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

مهندس حسن اصغرزاده مدیرعامل مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل با بیان اینکه در بحث تحقیق و توسعه از ظرفیت نخبگان دانشگاهی حمایت می‌کنیم، گفت: از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی نیز حمایت لازم صورت خواهد گرفت.

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل

وی به استفاده از پتانسیل سرمایه‌های انسانی و علمی دانشگاهی تاکید کرد و افزود: در راستای ارتباط صنعت با دانشگاه در خدمت دانشگاه محقق اردبیلی هستیم تا همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف تخصصی انجام گیرد.

مدیرعامل مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با دانشگاه و بهره مندی از ظرفیت نخبگان و ایده‌های دانشگاهی، تصریح کرد: در حوزه‌های فنی، برنامه ریزی و تضمین کیفیت نیازمند معرفی نیروی متخصص از سوی دانشگاه هستیم.

در این نشست دکتر جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری و دکتر تقی اکبری معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در خصوص مساعدت‌های این دانشگاه در مورد راه اندازی بخش تحقیق و توسعه و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشمندان دانشگاه محقق اردبیلی در مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل تاکید نمودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما اردبیل

عناوین برگزیده