تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۱۰۶۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید سربازرس سازمان بازرسی کل کشور در شستا، از شرکت ماشین سازی پارس

می متالز - در این بازدید که روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ انجام شد؛ باتقوا سربازرس سازمان بازرسی کل کشور در شستا و هیات همراه همکارانشان عباسی، امیرکلاهی و مظاهری پور، همچنین حسینی، مدیر بازرسی تاپیکو و صابری فرد، نماینده حراست تاپیکو حضور داشتنند.

به گزارش می‌متالز، ر این برنامه بازدید، مسایل و مشکلات گذشته و حال شرکت ماشین سازی پارس در حوزه‌های مالی، پرسنلی، حقوقی، بازرگانی و فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن بیان اقدامات لازم الاجرا، راهکار‌های مدیریت و رفع مشکلات مذکور توسط سربازرسی سازمان بازرسی در شستا به مدیرعامل و مدیران شرکت ارائه گردید. باتقوا همچنین با اشاره به ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، بر تکلیف قانونی مدیرعامل و کلیه مدیران شرکت در اطلاع رسانی دقیق و به موقع مسائل و مشکلات شرکت به سازمان بازرسی کل کشور و استفاده از ظرفیت‌های این سازمان جهت رسیدگی و تسهیل‌گری جهت حل مشکلات تاکید کردند.

وی ضمن بازدید میدانی از سوله‌ها و تجهیزات و ماشین آلات مستقر در دفتر مرکزی این شرکت با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال اظهارداشت: موضوع هم افزایی و معاملات درون گروهی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های هم گروه بایستی با حفظ چارچوب‌های قانونی جزو اولویت‌های پیگیری مدیران شستا قرار گیرد و سازمان بازرسی کل کشور نیز نظارت جدی تری بر انجام این مهم خواهد داشت.

منبع: اقتصاد تهران

عناوین برگزیده