تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۳۱۱۵۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسوول خبر داد؛

نمایشگاه‌های تخصصی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

‌می‌متالز - رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت استان بوشهر اعلام کرد که ۳۲ نمایشگاه تخصصی، متناسب با ظرفیت‌های این استان برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «صدیقه اردست» رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت استان بوشهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا پایان سال جاری تعداد ۳۲ نمایشگاه تخصصی مطابق با ظرفیت‌های مربوطه به‌منظور معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق سایت رسمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری، کمیته تخصصی نمایشگاهی استان فعال و جلسات متعددی برای ارتقای سطح کیفی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی برگزار است و به علت شرایط جوی استان و فصل گرم اکثر عناوین نمایشگاهی در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد که از هم اکنون کمیته‌های تخصصی برگزاری نمایشگاه‌ها در حال برگزاری است.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت استان بوشهر اضافه کرد: در تیرماه سال‌جاری، کمیته تخصصی نمایشگاه‌های استان برای سه نمایشگاه تخصصی تحت عنوان، نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه، نمایشگاه تخصصی شیلات و نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برگزار شده و مابقی تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: به‌منظور هم‌افزایی در زمینه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، صنایع دریایی، صنایع دستی و گردشگری، نفت و گاز و پتروشیمی، تجارت، بازرگانی و تجاری سازی تولیدات و خدمات در استان و در راستای ایجاد ارتباط مؤثر بین بخش‌های مختلف تولید و تجارت و توسعه کمی و کیفی برگزاری نمایشگاه‌ها در استان کمیته نمایشگاهی استانی قبل از برگزاری هر نمایشگاه تخصصی تشکیل می‌شود.

اردست همچنین گفت: مجری منتخب برگزاری هر نمایشگاه تخصصی دارای شرایطی برای انتخاب است که عضویت در بانک اطلاعات مجریان مورد تأیید سازمان توسعه تجارت ایران یکی از مهمترین این شرایط است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده