تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۴۷
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۱۲۳۱۲
سرویس خبر : انرژی

سوخت قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی در گمرک بازرگان کشف شد

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: محموله سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در گمرک بازرگان کشف شد.

به گزارش می‌متالز، سردار رحیم جهانبخش، اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی در راستای طرح مقابله با کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی اقدام به انباشت و نگهداری فرآورده‌های نفتی غیرمجاز در گمرک بازرگان کرده است، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و دعوت از ماموران شرکت نفت، اکیپ گشت خودرویی به محل انباشت سوخت اعزام و در بازرسی از این محل، بیش از ۳۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جهانبخش با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص، آن را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده