تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۳۱۲۵۱۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان:

شرکت‌های زیر مجموعه صنایع مس افق کرمان به ۱۰ شرکت افزایش یافت

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان با اشاره به ثبت و پیوستن دو شرکت جدید به زیر مجموعه شرکت صنایع مس افق کرمان اظهار داشت:شرکت‌های تحت مدیریت این هلدینگ به۱۰شرکت افزایش یافت.

به گزارش می‌متالز، مهندس عباس پورافغان، با اشاره به روند رو به رشد و توسعه شرکت طی چشم اندازترسیم شده اظهارداشت:شرکت‌های صنایع مس افق شهربابک وشرکت نیکان سلامت حکیم به عنوان دو شرکت جدید به جمع شرکت‌های این هلدینگ اضافه شدند.

وی افزود:درچشم انداز پیش روی هلدینگ توسعه و افزایش خدمات درصنایع پایین دست براساس نیازسنجی شرکت ملی صنایع مس ایران برنامه‌ریزی شده است که این استراتژی خود باعث توسعه و اشتغال پایدار در منطقه خواهد شد.

پورافغان، افزود:شرکت صنایع مس افق شهربابک باپتانسیل ویژه ودارابودن نیروی متخصص در شهرستان شهربابک به ارائه خدمت خواهد پرداخت و بازوی عملیاتی هلدینگ در آن منطقه خواهد بود.

مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن اشاره به تقاضای ارائه خدمات بهداشت و سلامت در سیرجان اظهار داشت:شرکت نیکان سلامت حکیم درجهت ارائه خدمات مطلوب دندانپزشکی به پرسنل شاغل و بازنشستگان محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و عموم مردم شریف سیرجان تجهیز و از شهریور ماه سال جاری آماده ارائه خدمت می‌باشد.

وی همچنین اظهارداشت:هلدینگ صنایع مس افق کرمان که بانماد فافق با سرمایه ۴۷۰۰ میلیارد ریالی و ارزش بازار بیش از ۲۶۰۰۰ میلیارد ریالی توانسته به عنوان شرکتی با بنیان قوی در بازار سرمایه حضور یابدو شاهد روند قیمتی و سودآوری مناسب و مطلوب برای سهامداران ارجمند باشد.

منبع: جام جم آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده