تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۱۲۶۹۱
سرویس خبر : انرژی

سه هزار میلیارد ریال برای انتقال آب شرب بجنورد تخصیص یافت

‌می‌متالز - نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای حفر هشت حلقه چاه تامین آب شرب مرکز خراسان شمالی تخصیص یافت.

به گزارش می‌متالز، محمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اجرایی خانه احزاب خراسان شمالی اظهار داشت: اجرای طرح تامین آب شرب بجنورد در اولویت قرار دارد و این مهم در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: قرارگاه امام حسن (ع) نیز در حوزه تامین آب شرب و راه روستایی استان ورود کرده و اعتبارات خوبی را در این بخش استان هزینه خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: توسعه استان از دغدغه همه مسوولان محسوب می‌شود و همه جریان‌ها باید در این زمینه همکاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره‌مندی خراسان شمالی از بودجه جایگاه مناسبی نیست، افزود: استان در بخش اعتبارات هزینه‌ای در جایگاه ۱۸ و ۱۹ و اعتبارات تملک دارایی در جایگاه ۱۹ تا ۲۲ استان‌ها قرار دارد.

وحیدی یادآور شد: برای رسیدن به جایگاه مناسبی از بودجه کشور باید پروژه‌های مصوب بیشتری در ماده ۲۳ داشته باشیم.

وی ادامه داد: سند توسعه خراسان شمالی با اولویت‌های کشاورزی گردشگری و صنایع تعریف شده است و عدم تحقق شاخص‌ها به عوامل زیادی از جمله اعتبارات ملی، نزولات آسمانی و خرید تضمینی محصولات کشاورزی بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده