تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۱۵
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۳۱۳۰۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان روز دو‌شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۲ با حضور امیرحسین نادری مدیرعامل، سید محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه مهدی کوهی مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد سه ماهه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری و بر مبنای پیاده‌سازی استراتژی‌های تحولی و توجه ویژه به مقوله ارزش آفرینی، تعامل اثربخش با شرکت‌ها و صنایع مختلف در سطح کشور را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا تلاش می‌کنیم ضمن همکاری با شرکت‌های بزرگ در مناطق مختلف در زمینه فروش محصولاتی که بازار سنتی ندارند از طریق مهندسی فروش بازار‌های جدید بدست آوریم.

وی افزود: روز یکشنبه ۰۸ مردادماه قرارداد همکاری بین ذوب آهن اصفهان و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران که مدت‌ها مغفول مانده بود میان دو شرکت به امضاء رسید. این قرارداد در راستای توسعه همکاری‌های درون گروهی در هلدینگ صدرتامین، پتانسل‌های این دو شرکت را بیش از گذشته در مسیر شکوفایی و رشد قرار می‌دهد.

فروش کل محصولات در شرکت ذوب آهن اصفهان در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ با افزایش ۴۷ درصدی نسبت به بازه مشابه در سال گذشته ۱۰۴ درصد بودجه سه ماهه ۱۴۰۲ را محقق کرده است. همچنین سود ناخالص سه ماه ابتدایی با افزایش ۱۸۶ درصدی نسبت به بازه مشابه ۱۴۰۱، ۱۱۱ درصد بودجه سه ماه ابتدایی ۱۴۰۲ را محقق کرده است.

میزان صادرات مقداری با افزایش ۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۱۲ درصد بودجه سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ را محقق کرده و درآمد صادراتی ۵۰ درصد افزایش داشته است.

شرکت ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند. کارخانه ذوب‌ آهن اصفهان در سال ۱۳۵۰ به بهره برداری رسید. این کارخانه که در جنوب غربی استان اصفهان قرار دارد، نقش مهمی در شکل گیری دیگر صنایع فولادی ایران ایفا نمود و به همین دلیل، لقب مادر صنعت فولاد کشور را دارد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد

عناوین برگزیده