تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۴۷
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۱۳۳۹۷
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور گزارشی از عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با اشاره به حضور معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور در کمیسیون متبوعش، گفت: دهقانی فیروزآبادی گزارشی از عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان در این جلسه ارائه کرد.

به گزارش می‌متالز، روح‌الله عباس‌پور در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۱۵ مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به حضور معاون علمی فناوری ریاست‌جمهوری در این کمیسیون به منظور ارائه گزارش عملکرد در حوزه وظایف کمیسیون صنایع و معادن اشاره کرد و گفت: معاون علمی فناوری ریاست جمهوری ضمن ارائه گزارش از عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان، از نمایندگان بابت تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان قدردانی کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روح‌الله دهقانی فیروزآبادی همچنین نگرانی‌های خود را نسبت به نحوه تدوین و تنظیم برنامه هفتم توسعه مطرح کرد به خصوص نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه مبادا نکات مربوط به مالیات در شرکت‌های دانش‌بنیان مورد توجه قرار نگیرد.

وی همچنین اظهار کرد: یکی دیگر از این نگرانی‌ها مربوط به تحت‌شعاع قرار گرفتن قانون جهش تولید دانش‌بنیان در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه بود که در جلسه مطرح و نهایتا مقرر شد؛ کارشناسان و مسئولان معاونت علمی ریاست‌جمهوری پیشنهادات خود را در این زمینه به کمیسیون ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده