تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۱۵۰۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ۱۹۰ طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیاردی در استان آذربایجان‌شرقی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری از ۱۹۰ طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد تومانی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «محمدجعفر عظمائی» مدیرکل صمت استان آذربایجان‌شرقی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است در هفته دولت از ۱۹۰ طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد تومانی بهره‌برداری شود که زمینه اشتغال برای هشت هزار نفر به‌صورت مستقیم را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت تحقق توسعه صنعتی متوازن در شهرستان‌ها افزود: از مجموع بهره‌برداری‌ها که در هفته دولت انجام می‌شود، ۱۰۰ طرح ایجادی است که سرمایه‌گذاری این بخش نزدیک به دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی هزار و ۲۰۰ نفر خواهد بود.

مدیرکل صمت استان آذربایجان‌شرقی با بیان این که سرمایه گذاری ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی جدید در شهرستان‌ها انجام شده، یادآور شد: از مجموع تعداد سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، ۹۰ طرح توسعه‌ای است که افزایش ظرفیت و تنوع محصول را در بر دارد.

عظمائی همچنین گفت: عمده گروه‌های کالایی طرح‌های توسعه‌ای شامل صنایع غذایی، لاستیک و پلاستیک، شیمیایی، فلزی و کانی غیرفلزی است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!