تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۲
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۳۱۵۳۵۴
سرویس خبر : محیط زیست
مهدی کوهی:

نیروی انسانی سالم و توانمند محور رشد تولید است

‌می‌متالز - به مناسبت روز پزشک، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و هیات همراه با حضور در بیمارستان درجه یک شهید مطهری، از جمعی از پزشکان این مرکز تجلیل نمودند و در جریان نحوه خدمت رسانی به مراجعین قرار گرفتند.

به گزارش می‌متالز، مهدی کوهی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: بیمارستان شهید مطهری از جمله مراکز پزشکی مجهز در سطح کشور است که در کنار خدمت رسانی به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، مردم شهرستان لنجان، استان اصفهان و حتی شهر‌های مختلف کشور نیز از امکانات آن بهره مند می‌شوند.

وی افزود: این مرکز پزشکی، پتانسیل‌ها و قابلیت‌های فراوانی دارد و بر اساس بازدید میدانی که در آینده نزدیک از این مجموعه انجام می‌گیرد در راستای ارتقاء خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی در بخش‌های مختلف آن برنامه ریزی می‌شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: نیروی انسانی سالم و توانمند محور رشد تولید است لذا در بخش طب کار، استاندارد‌های مختلف نیاز است مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و در بخش پزشکی نیز آزمایشات و معاینات دوره‌ای با دقت کامل انجام شود.

در ادامه علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری نیز گزارشی از امکانات فعلی بیمارستان و چشم انداز این مرکز پزشکی ارائه نمود.

شایان ذکر است مدیرعامل شرکت در این بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شامل طب کار، درمانگاه، اورژانس، داروخانه و دفتر پرستاری بازدید نمود.

نیروی انسانی سالم و توانمند محور رشد تولید است

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده