تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۴۸۲۷
سرویس خبر : محیط زیست

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در جاجرم به همت شرکت آلومینای ایران

‌می‌متالز - دکتر عبدالله شه‌بخش در دیدار با دکتر یزدانی مدیرکل و دکتر صدرمنش مدیر درمان تامین اجتماعی استان، نبود درمانگاه را از مشکلات حوزه سلامت مردم در این شهرستان دانست و گفت: به همین منظور و در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی تفاهمنامه‌ای با تامین اجتماعی برای تاسیس یک درمانگاه تامین اجتماعی در جاجرم منعقد شده است.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: در حال حاضر کلنگ این پروژه بر زمین خورده است و به زودی با نهایی شدن برنامه‌ها و نقشه‌ها و ابلاغ آن، طرح به پیمانکار واگذار خواهد شد تا روند احداث این پروژه آغاز شود.

دکتر شه بخش تصریح کرد: بر این اساس، با برنامه‌ریزی صورت گرفته در حدود یک هفته آینده نقشه و طراحی آن نهایی و پروژه به پیمانکار واگذار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این درمانگاه با هزینه شرکت آلومینای ایران ساخته خواهد شد و در اختیار تامین اجتماعی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احداث یک درمانگاه تخصصی برای جاجرم ضروری است آمادگی ساخت این درمانگاه و تحویل آن به تامین اجتماعی را داریم تا بعد از تجهیز و بهره‌برداری توسط تامین اجتماعی برای استفاده مردم و افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و کارکنان شرکت آلومینای جاجرم مورد استفاده قرار گیرد.

یزدانی مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز در این نشست با اشاره به مشکلات بیمه شدگان این شهرستان با وجود نبود درمانگاه، از مشارکت شرکت آلومینای ایران در توجه به بخش درمان و ساخت این درمانگاه قدردانی کرد.

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در جاجرم به همت شرکت آلومینای ایران

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در جاجرم به همت شرکت آلومینای ایران

منبع: آلومینای ایران

عناوین برگزیده