تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۳۱۵۸۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه صکوک مرابحه ۵۳۵ میلیارد تومانی شرکت صنایع آلوم رول نوین

‌می‌متالز - با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صنایع آلوم رول نوین (سهامی خاص) به مبلغ ۵۳۵ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز شنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲ به مدت سه روز کاری در نماد آلوم رول۶۶ عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، صکوک مرابحه شرکت صنایع آلوم رول نوین به ارزش ۵۳۵ میلیارد تومان جهت تامین سرمایه در گردش به منظور تامین مواد اولیه از طریق فرابورس ایران عرضه می‌گردد.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.

بانک توسعه تعاون ضامن بخشی از این اوراق به مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان بوده و ۴۰۰ میلیارد تومان مابقی از طریق توثیق پرتفویی از سهام شرکت‌های نورد آلومینیوم و آلومینیوم ایران ضمانت شده است.

همچنین، پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق بر عهده شرکت تامین سرمایه تمدن است و عامل فروش آن شرکت کارگزاری تامین سرمایه می‌باشد.

شایان ذکر است، پس از انتشار موفق ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق برای شرکت صنایع آلوم رول نوین در اردیبهشت‌ماه سال جاری، این دومین تامین مالی این شرکت از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه می‌باشد.

عرضه صکوک مرابحه ۵۳۵ میلیارد تومانی شرکت صنایع آلوم رول نوین

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده