تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۴۸
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۳۱۵۸۵۴
سرویس خبر : اجتماعی

روابط عمومی فولاد سنگان، برند خوب در مسوولیت‌های اجتماعی/ مدیرعامل فولاد سنگان، سفیر مسوولیت‌های اجتماعی

‌می‌متالز - شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی به پاس اقدامات ارزشمند و کاربردی در حوزه عمل به مسوولیت‌های اجتماعی، موفق به دریافت تقدیرنامه‌های گوناگون از انجمن روابط عمومی ایران شد.

به گزارش می‌متالز، در همایشی که با عنوان سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت‌های اجتماعی CCSR در مرکز همایش‌های صدا و سیما و با حضور سکینه سادات پاد؛ معاون رئیس جمهور در امور اجتماعی، علی دارابی؛ قام مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تنی چند از مقامات دولتی و همچنین مدیران شرکت‌های بزرگ کشور برگزار شد، از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به عنوان شرکتی پیشتاز در عمل به مسوولیت‌های اجتماعی با اهدای نشان عالی مسوولیت‌های اجتماعی سطح پیشرفته (بالاترین سطح) و معرفی علی امرائی مدیرعامل این شرکت به عنوان سفیر مسوولیت‌های اجتماعی و عنوان ” برند خوب” تقدیر شد.

در آیین آغازین این رویداد، دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه عصر جدید را برخی “عصر روابط عمومی” و برخی دیگر “عصر مسوولیت اجتماعی” می‌دانند، گفت: از یک سو امروزه با توجه به اهمیت و کارکرد‌های ارتباطی، نمی‌توان جامعه، سازمان و یا شرکتی را بی نیاز از روابط عمومی تصور کرد و از سوی دیگر نمی‌توان نسبت به تعهد و مسوولیت نهاد‌های تجاری، اقتصادی و سیاسی، نسبت به جامعه اغماض کرد، لذا جامعه امروز هم به روابط عمومی و هم به مسوولیت اجتماعی نیاز دارد.

در ادامه علی دارابی، قام مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ارتباط روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی به ارائه توصیه‌های کاربردی و تشریح استاندارد‌های مسوولیت ­پذیری اجتماعی در روابط عمومی پرداخت و افزود: فناوری­‌های نوین بر سبک زندگی، حتی نوع تفکر و نگرش به جهان هستی تأثیرگذاشته و ما از روابط عمومی‌­های اولیه با کار ویژه‌هایی که برای اطلاع‌­رسانی، پل ارتباطی، انجام تبلیغات، تسهیل دسترسی مردم به مسوولان بوده است فاصله گرفته ایم. وی افزود: گفت: اگر ما روابط عمومی را هنر خدمت به مردم، جلب مشارکت، زمینه­‌ساز و تسهیل­گر توسعه، تجمیع تقاضا‌ها، فرموله کردن و دسته­‌بندی آن‌ها و انتقال به مسوولان و پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه­‌ها و بالاخره در نقش نظارت عمومی تعریف کنیم، آنگاه رابطه معنادار روابط عمومی­‌ها و مسوولیت اجتماعی را بهتر درک می­‌کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم به پاس اقدامات اثرگذار و راهبری ارزنده دکتر علی امرایی، مدیر عامل شرکت فولاد سنگان در اهتمام به مسوولیت‌های اجتماعی، لوح سپاس و نشان “سفیر مسوولیت‌های اجتماعی” به ایشان اهدا شد و شرکت فولاد سنگان هم “نشان عالی مسوولیت‌های اجتماعی” را دریافت نمود. همچنین با توجه به نقش اثربخش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی موثر در حوزه‌های مختلف، تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی به روابط عمومی فولاد سنگان اعطا شد.

لازم به یادآوری است، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بزرگترین واحد صنعتی در منطقه شرق کشور با ظرفیت تولید سالیانه ۵ میلیون تن گندله و ۵ میلیون تن کنسانتره می‌باشد که این شرکت در راستای کاهش محرومیت در منطقه خواف خراسان رضوی اقدام به انجام پروژه‌هایی در حوزه مسوولیت اجتماعی نموده است که ساخت مدارس در مناطق محروم این شهرستان، مشارکت فعال در انتقال آب دریای عمان به استان خراسان رضوی با سهم ۲۰ درصدی در این پروژه عظیم ملی، توسعه زیرساخت‌های آموزشی - درمانی - عمرانی، مشارکت در طرح چهاربانده شدن جاده سنگان به تربت حیدریه، راه اندازی مرکز توسعه و ارتقای سلامت جسم و روان، حمایت از ورزشکاران و دانش آموزان نخبه در منطقه، پروژه‌های بزرگ در راستای از صیانت از محیط زیست، اعطای وام‌های کم بهره در راستای حمایت از مشاغل کوچک، حمایت از اقشار کم درآمد، حمایت از دانش آموزان، حمایت از ایتام، برگزاری جشن و اهدای ده‌ها سری جهیزیه و … گوشه‌ای از اقدامات این شرکت در توسعه پایدار این منطقه است.

روابط عمومی فولاد سنگان، برند خوب در مسوولیت‌های اجتماعی/ مدیرعامل فولاد سنگان، سفیر مسوولیت‌های اجتماعی

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده