تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۳۲
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۳۱۶۲۲۷
سرویس خبر : اجتماعی

تقدیر از مدیرعامل فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسوولیت اجتماعی»

‌می‌متالز - دبیرخانه «جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی» از مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسوولیت اجتماعی»، قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز، آیین پایانی این جشنواره روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر «میراث فرهنگی، گردشگری» و صنایع دستی و دکتر سکینه پاد، «دستیار رئیس جمهور و مسوول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» و جمعی از مدیران، استادان پیشکسوت و فعالان عرصه روابط عمومی برگزار شد.

دبیرخانه سومین جشنواره «روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی» با بررسی‌های میدانی و رصد فعالیت‌های بنگاه‌ها در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی و ارزیابی اهتمام شرکت‌ها به این مهم، از مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان، به خاطر زمینه‌سازی و اقدامات موثر و ایجاد فضای تعامل اجتماعی در روابط درون و برون سازمانی تقدیر و عنوان «سفیر مسوولیت اجتماعی» را به وی اعطا کرد.

به گفته‌ی شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، با حمایت مهندس جوان‌بخت از نهادینه شدن درک سازمانی از مسوولیت‌های اجتماعی و تاکید ایشان بر تعامل سازنده با جامعه و ذی‌نفعان، روابط عمومی شرکت نیز در سومین جشنواره «روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی» نشان عالی مسوولیت اجتماعی را کسب کرد.

گفتنی است این رویداد سالانه با مشارکت «خانه روابط عمومی ایران»، «نشریه تحقیقات روابط عمومی»، «انجمن روابط عمومی» و دبیرخانه «جایزه سرآمدی روابط عمومی» ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صداوسیما در تهران برگزار شد.

گفتنی است که نهادینه شدن درک سازمانی از مسوولیت‌های اجتماعی، استمرار در تعامل سازنده با جامعه و ذی‌نفعان و ارزیابی اقدامات صورت گرفته توسط شرکت‌ها در این زمینه، از شاخص‌های مورد ارزیابی در اعطای نشان عالی مسوولیت اجتماعی توسط داوران این رویداد بوده که با مشارکت «خانه روابط عمومی ایران»، «نشریه تحقیقات روابط عمومی»، «انجمن روابط عمومی» و دبیرخانه «جایزه سرآمدی روابط عمومی» برگزار شد.

مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز ۷ شهریور ۱۴۰۲، با حضور دکتر دارابی، «قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی» و دکتر سکینه پاد «دستیار رئیس‌جمهور و مسوول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی»، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.

عناوین برگزیده