تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۹
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۱۶۵۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

توقیف ۳ دستگاه کمپرسی حامل شن و ماسه غیرمجاز در میاندوآب

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب گفت: سه دستگاه کامیون کمپرسی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به حمل، خریدوفروش مصالح از افراد غیرمجاز در این شهرستان کرده بودند، توقیف شدند.

به گزارش می‌متالز، رضا بهروزی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر کامیون‌های حامل مواد معدنی در میاندوآب، اظهار کرد: در طی این نظارت ها، سه دستگاه کامیون کمپرسی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به حمل و خریدوفروش مصالح از افراد غیرمجاز کرده بودند توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

بهروزی تصریح کرد: با بررسی‌های صورت‌گرفته و اظهارات رانندگان، افرادی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به تأمین و فروش مصالح کرده بودند شناسایی و پرونده تخلفاتی با عنوان تهیه و تأمین و فروش غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای برای آن‌ها تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد این خاطیان، اقدامات قانونی طبق ماده ۱۹ قانون معادن و همچنین ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی در خصوص تصرّف در اموال عمومی و دولتی توسط دستگاه قضایی، اعمال خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب یادآور شد: هرگونه برداشت مصالح از بستر رودخانه‌ها و معادن توسط اشخاص حقیقی، حقوقی و تمامی نهادها، ادارات و ... تصرف در اموال عمومی و دولتی بوده و جرم تلقی شده و نیازمند اخذ مجوز برداشت رسمی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مهاباد

عناوین برگزیده