تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۱۶۷۲۷
سرویس خبر : اجتماعی
محمدرضا ساکت:

سپاهان موفق‌ترین باشگاه در ارتباطات بین‌المللی است

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حال حاضر موفق‌ترین ارتباطات بین‌المللی و توسعه روابط بین‌الملل را باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دارد که به عنوان یک راهبرد اصلی خود با ۱۲ باشگاه قرارداد خواهرخواندگی دارد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا ساکت پیش از دیدار دوستانه مرحله برگشت میان تیم‌های سپاهان و زنیت، اظهار کرد: در ورزشگاهی که محل مسابقات جام جهانی بوده و تیم ملی ایران مقابل مراکش در اینجا بازی کرده، امروز بازی دوستانه سپاهان و زنیت برگزار خواهد شد و تا این سطح از تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان میزبانی می‌شود.

وی افزدد: در حال حاضر موفق‌ترین ارتباطات بین‌المللی و توسعه روابط بین‌الملل را باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دارد که به عنوان یک راهبرد اصلی خود با ۱۲ باشگاه قرارداد خواهرخواندگی دارد.

او ادامه داد: یکی از موفق‌ترین آن‌ها باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ است که در دو سال اخیر روز به روز گسترش یافته و سال قبل ۷ تیم پایه فوتبال سپاهان از ۱۳ تا ۱۹ سال مهمان باشگاه زنیت بوده‌اند. همچنین تیم‌های ۱۷ سال و بزرگسالان زنیت نیز در اصفهان مهمان باشگاه سپاهان بوده‌اند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: دوره‌های آموزشی خوبی میان دو باشگاه برگزار شد و از مدرسان این باشگاه برای دانش‌افزایی مربیانمان استفاده کردیم. این همکاری برای ۲ سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

ساکت خاطر نشان کرد: خوشحالم که امروز در بهترین، زیباترین، استانداردترین و مجهزترین شکل میزبان سپاهان هستند، هر چند ما حدود ۱۰ بازیکن را بخاطر تیم ملی یا آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم. ولی فرصت فیفادی را از دست ندادیم و این بازی تدارکاتی را در بهترین شکل برگزار می‌کنیم.

او در پایان تصریح کرد: حمایت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه دولت محترم روسیه داریم. همچنین کنسولگری روسیه در اصفهان نیز همکاری بسیار خوبی برای این راهبرد داشته‌اند که از آن‌ها و مسئولان ارزنده باشگاه زنیت سپاسگزارم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده