تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۳۱۶۷۲۶
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل باشگاه سپاهان:

سپاهان و زنیت، نمونه موفق همکاری دو باشگاه هستند/ به دنبال توسعه میان دو باشگاه هستیم

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچون زنیت یک اسپورت کلاب است. زمینه را برای همکاری در بخش‌های مختلف گسترش خواهیم داد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرنگاران روسی پیش از دیدار دوستانه مرحله برگشت میان تیم‌های سپاهان و زنیت، اظهار کرد: چهار سال است که با باشگاه زنیت قراداد‌های خواهرخواندگی داشته و همکاری‌های فنی و ورزشی بزرگی را انجام داده‌ایم. در این مدت مسابقات دوستانه، کورس‌های آموزشی و برنامه‌های دانش‌افزایی میان دو باشگاه در زمینه فوتبال در رده‌های سنی از ۱۳ سال تا بزرگسال برگزار شده است.

وی افزود: نمونه موفق همکاری فنی-ورزشی دو باشگاه را فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ ترسیم کرده‌اند.

مدیر عامل سپاهان با تشکر از مردم، دولت و مسئولان باشگاه زنیت کشور روسیه یادآور شد: از باشگاه سن‌پترزبورگ، مدیریت و همکارانشان برای استقبال گرمشان سپاسگزارم. همچنین از سرکنسول دولت روسیه در اصفهان تشکر می‌کنم. همچنین از کنسولگری دولت محترم روسیه که این همکاری را سرعت و کیفیت بخشیدند سپاس‌گزاری می‌کنم.

ساکت تصریح کرد: امروز در روز‌های فیفادی اینجا هستیم. درست است که تعدادی از بازیکنانمان را بخاطر حضور در اردو تیم ملی و المپیک ایران در اختیار نداریم. زنیت نیز چند بازیکن را کنار خود ندارد، اما این زمینه فراهم شد تا برای یک مسابقه دوستانه در کنار هم باشیم.

او همچنین در خصوص ادامه همکاری‌های میان سپاهان و زنیت، توضیح داد: خوشبختانه این همکاری در زمینه مسائل فوتبال، بخش‌های مختلف و در دو گروه خانم‌ها و آقایان برای ۲ سال دیگر تمدید شد. امروز نیز جلسه هماهنگی برای آغاز همکاری در رشته‌های هندبال و والیبال داشتیم. زیرا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچون زنیت یک اسپورت کلاب است. زمینه را برای همکاری در بخش‌های مختلف گسترش دادیم.

ساکت همچنین درباره انتظارش از نتیجه این بازی، افزود: مثل همیشه هر دو تیم از شرایط فنی خوب و مربیان بادانشی برخوردارند و مطمئنا امروز هم یک بازی لذتبخش را شاهد خواهیم بود. مهم این است که این بازی در شرایط دوستانه پیام دو کشور، دو ملت و دو باشگاه برگزار می‌شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده