به گزارش میمتالز، در این مراسم امیر حسین پرورش سرپرست روابط عمومی ذوب آهن اصفهان از تلاشهای رابطین خبری این مجتمع عظیم صنعتی در امر اطلاع رسانی جامع، دقیق و سریع قدردانی کرد و گفت: رویکرد روابط عمومی شرکت در اطلاع رسانی حرکت به سمت تولید محتوای چندرسانهای است که با استقبال بیشتری از سوی مخاطب مواجه است.
وی افزود: در این راستا برگزاری دورههای آموزشی تولید چند رسانهای از جمله عکاسی و ساخت کلیپ با موبایل و ... مد نظر است و قطعاً برای رابطین خبری و خبرنگاران شرکت در امر تولید محتوا بسیار موثر و سودمند خواهد بود.
پرورش همچنین بر تولید اخبار در حوزه اجتماعی و فرهنگی علاوه بر موضوعات صنعتی در این شرکت تاکید کرد و گفت: در این راستا باید تولید خبر با استفاده از موضوعات مرتبط با خانواده بزرگ ذوب آهن مد نظر قرار گیرد.
رمضانعلی فرهادی مدیر برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات مکانیک شرکت نیز در این مراسم، رسانهها را منبع اصلی کسب اطلاعات در دنیای امروز دانست و گفت: توجه ویژه به دستاوردها و فعالیتهایی که تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی در محور آن هستند و برجسته کردن این موفقیتها به گونهای که همگان از آن اطلاع یابند از جمله محورهای اصلی است که باید مدنظر رابطین خبری باشد.
وی افزود: شایسته است که به نحو صحیح و دقیق، توانمندی و همت تلاشگران و پیشکسوتان ذوب آهن به اطلاع افکار عمومی برسد چرا که آنها نه تنها در این مجتمع عظیم صنعتی بلکه در تمام صنایع کشور منشأ خدمات بسیاری هستند.
شایان ذکر است در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از رابطین خبری بخشهای مختلف شرکت تقدیر به عمل آمد و ضمن بیان نظرات این رابطین، کلیپ مربوط به این تلاشگران نیز به معرض نمایش درآمد.
گفتنی است با توجه به گستردگی بخشهای مختلف کارخانه ذوب آهن اصفهان به عنوان شناسنامه صنعت فولاد کشور، طرح ابتکاری رابطین خبری (خبرنگاران افتخاری) این مجتمع عظیم صنعتی از اواخر دهه ۸۰ توسط مدیریت روابط عمومی (سرپرستی ارتباطات و اطلاع رسانی) در سطح کارخانه کلید خورد. در این طرح همکاران خوش ذوق در عرصه خبرنویسی با تولید محتوا از بخشهای مختلف کارخانه همواره در انتشار دستاوردهای شرکت، بیان دغدغههای کارگران، موفقیتهای خانواده بزرگ ذوب آهن و ... ضمن تعامل بسیار نزدیک با دفتر هفته نامه آتشکار (نشریه داخلی با قدمت نیم قرن) رونق بخش این رسانه تاثیرگذار شرکت بودند.
منبع: ذوب آهن اصفهان