تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۳۱۷۷۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
گام بلند شستا در صنعت پتروشیمی؛

"تاپیکو" یک کرسی هلدینگ خلیج فارس را در اختیار گرفت

‌می‌متالز - شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین "تاپیکو" توانست یک کرسی هلدینگ خلیج فارس را طی مشارکت و تعامل سازنده با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت اقتصاد در اختیار بگیرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین "تاپیکو" توانست یک کرسی هلدینگ خلیج فارس را طی مشارکت و تعامل سازنده با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت اقتصاد در اختیار بگیرد.

صبح امروز ۲۸ شهریور ماه مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ خلیج فارس برگزار گردید و ترکیب جدید هیات مدیره این هلدینگ مشخص شد. بر اساس این گزارش، در ترکیب جدید هیات مدیره خلیج فارس، تاپیکو به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ تخصصی سازمان تامین اجتماعی، توانست یک کرسی را برای اولین بار در اختیار بگیرد که این دستاورد قطعا یک گام راهبردی و استراتژیک برای نقش آفرینی بیشتر تاپیکو در صنعت پتروشیمی به حساب می‌آید.

به اعتقاد کارشناسان، با کسب یک کرسی هلدینگ خلیج فارس توسط تاپیکو، نقش راهبردی وزارت کار و شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در تصمیم‌گیری‌های صنعت پتروشیمی در راستای هم افزایی بین دو ابر هلدینگ بزرگ خلیج فارس و تاپیکو رشد و افزایش چشمگیری خواهد یافت.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده