تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۳۱۷۷۵۱
سرویس خبر : صنایع کوچک
سیاهکلی:

تنظیم بازار لوازم خانگی لنگ می‌زند

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت در حوزه لوازم خانگی نسبت به خودرو از نظر تولید بهتر است، اما همچنان موضوع تنظیم بازار که وظیفه دولت است لنگ می‌زند.

به گزارش می‌متالز، لطف الله سیاه کلی درباره صنعت لوازم خانگی، گفت: با عبور از مساله خودرو که مجلس در این زمینه به وعده خود عمل کرد، باید با وزیر صمت درباره لوازم خانگی هم‌اندیشی کنیم که چه اقدامی باید انجام شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس مشکل خودرو را با دقت بررسی کرد و با کارشناسی به همه زوایا رسیدگی کرد و از همه ظرفیت‌های علمی و کارشناسی مانند مرکز پژوهش‌ها، دانشگاه‌ها و... به راهکاری رسید که موردتوافق همه است در حال حاضر کسی از دو قانون مربوط به واردات خودرو نو و کارکرده ایرادی نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: در حوزه لوازم خانگی نیز ان شاءالله کمیسیون پیش‌گام می‌شود و جلساتی با وزیر برگزار خواهد شد تا با دقت موضوع را بررسی و راه حل‌ها را احصا کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در حوزه لوازم خانگی اوضاع ما نسبت به خودرو از نظر تولید بهتر است، اما همچنان موضوع تنظیم بازار که وظیفه دولت است لنگ می‌زند، اگر دولت به این وظیفه خود به درستی عمل کند، مسلما کار در حوزه لوازم خانگی به مراتب ساده‌تر از کار در حوزه خودرو است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده