تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۰
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۱۷۹۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در عملکرد ۱۲ ماهه:

شستا ۱۸ تومان سود برای هر سهم محقق کرد/ برنامه تجدید ارزیابی داریی‌ها

‌می‌متالز - شستا در صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه، ۱۸ تومان سود برای هر سهم شناسایی کرد و برنامه تجدید ارزیابی دارایی‌ها در زیرمجموعه‌ها داد.

به گزارش می‌متالز، سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با سرمایه اسمی ۱۶۳.۶ هزار میلیارد تومانی، صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، "شستا" در این دوره بالغ بر ۳۱.۳ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۲۹.۴ هزار میلیارد تومان سود خالص و ۱۸۰ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۴۱ و ۳۸ درصدی همراه شد.

در پیش بینی عملکرد سال مالی منتهی به خرداد ۱۴۰۳، تحقق سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها تا پایان سال مالی منوط به تحقق سود بر اساس پیش‌بینی‌های اعلام شده شرکت‌ها و بر اساس تصمیمات و سیاست تقسیم سود در مجامع شرکت‌های سرمایه پذیر خواهد بود.

سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و بروز رسانی ارزش دفتری سرمایه‌گذاری‌های شرکت، سیاست در خصوص پرهیز از شناسایی سود حاصل از معاملات درون گروهی و تهاتر سهام و با فرض تداوم وضعیت فعلی بازار سرمایه مبلغ قابل توجهی پیش بینی نمی‌شود.

شستا ۱۸ تومان سود برای هر سهم محقق کرد/ برنامه تجدید ارزیابی داریی‌ها

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده