تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۷
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۷۲۴۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهامداران شستا بخوانند!

‌می‌متالز - گزارش تحلیلی تکنیکالی از عملکرد یک ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۱ شرکت شستا منتشر شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی یک ماهه از معاملات واگذاری سهام ۲،۶۰۰،۰۵۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ شستا بررسی شد.

براساس این گزارش؛ شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ از معاملات واگذاری سهام ۲،۶۰۰،۰۵۵ میلیون ریال سود کسب کرده است.

شستا با سرمایه ثبت شده ۱،۶۳۶،۰۱۳،۴۵۶ میلیون ریال طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ از محل سود سهام محقق شده درآمدی حاصل نکرده است.

شرکت در انتهای مرداد ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۱،۴۷۴،۴۲۵،۵۷۰ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۳% به مبلغ ۱،۵۲۲،۸۴۷،۸۴۲ میلیون ریال رسیده است.

سهامداران شستا بخوانند!


براساس سبک موج شماری هارمونیک به نظر می‌رسد سهم در مسیر موج i صعودی بزرگ است (هدف این موج، محدوده قیمتی ۱۸۰ تومان می‌باشد (کادر زرد رنگ بالا)) و بعد از تکمیل ریزموج a صعودی، در حال تکمیل ریزموج b اصلاحی است (اعداد قرمز رنگ).

اما ساختار این اصلاح، بسیار مبهم است و ۲ حالت برای آن ممکن است؛

۱-ساختار مثلثی (احتمال اصلی): در این حالت احتمالا به مدت حداقل ۱ ماه، نوسان در محدوده قیمت فعلی رخ خواهد داد و سپس مسیر صعودی آغاز خواهد شد (مسیر حرکت سهم با خطوط ممتد آبی رنگ مشخص شده است.) ۲- ساختار دابل زیگ زاگ (احتمال ضعیفتر): در این حالت، سهم کف قبلی کوتاه مدتی را خواهد شکست و تا محدوده ۸۰ تومان اصلاح خواهد کرد (کادر زرد رنگ) و سپس از آن ناحیه مسیر صعودی آغاز خواهد شد (مسیر حرکت سهم با خطوط نقطه چین آبی رنگ مشخص شده است). حد ضرر هم با دقتی بیشتر، برای محدوده مذکور، شکست محدوده قیمتی ۷۰ تومان با یک کندل توپرهفتگی است. (خط قرمز رنگ پایین).

سهامداران شستا بخوانند!

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده