تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۰
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۷۳۴۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجموعه کارخانه‌های شستا در برنامه ۵ ساله متحول می‌شود

‌می‌متالز - مدیرعامل شستا گفت: با تامین منابع مالی و نوسازی و بهسازی خطوط تولید زمینه افزایش تولید، شکوفایی و تحول در واحد‌های تولیدی زیر مجموعه شستا در برنامه پنج ساله را مهیا می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم بازیان در حاشیه رونمایی از محصول جدید شرکت لوازم خانگی پارس به خبرنگاران گفت: در بازدیدی که از روند تولید کارخانه لوازم خانگی پارس صورت گرفت مشاهده شد این شرکت از نظر کیفیت تولید و توجه به تنوع محصول و صادرات اقدامات خوبی انجام داده و در مسیر تعالی گام برداشته که برای ما ارزشمند است.


وی بیان کرد: صنایع داخلی و تولیدات داخلی در ایام تحریم در واقع خط مقدم تامین نیازمندی‌های مردم بودند و توانستند در خنثی کردن نقشه‌های دشمن در تحریم نیز موفق عمل کنند و در این راستا لوازم خانگی از صنایع مورد نیاز مردم کشور بوده که شرکت پارس هم سالهاست بعنوان یک برند شاخص توانسته نیاز‌های مردم در این عرصه را تامین و اعتماد مردم را جلب کند و از کارخانه‌های خوب محسوب می‌شود.

بازیان تصریح کرد: شرکت لوازم خانگی پارس در دوره مدیریت جدید با وجود مدیران توانمند خود از جمله مهندس محمدزاده مسیر پیشرفت را طی کرده و بسیار امیدواریم اتفاقات خوبی در این شرکت رخ دهد و مصمم هستیم ضمن افزایش حجم تولید و بالابردن کیفیت و ارتقای خدمات بتوانیم سهم بیشتری از بازار را در این محصولات بدست آوریم.


مدیرعامل شستا گفت: باید وارد عرصه تحول در صنعت لوازم خانگی شویم و همکاران ما تلاش خوبی داشتند که لازم است بیشتر حمایت شوند تا به اهداف پیش بینی شده برسیم.

بازیان گفت: برای تحقق فرمایش رهبری در حمایت از تولید موضوع تامین سرمایه در گردش برای جهش تولید در بخش‌های مختلف بویژه عرصه‌هایی که در دوره تحریم باید مورد توجه قرار گیرند مورد تاکید جدی است و از مدیران بانک‌های استان قزوین هم درخواست می‌کنیم در راستای تامین منابع مالی شرکت‌ها بویژه لوازم خانگی پارس حمایت لازم را انجام دهند تا بتوانیم حجم تولید، کیفیت و خدمات را بالا ببریم.

وی یادآورشد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری تلاش در عرصه تولید یک کار مقدس است و کارگران و مهندسان ما در عرصه مهمی وارد نبرد اقتصادی با دشمنان شده اند که موفقیت در آن اهمیت شایانی دارد.

بازیان اظهارداشت: تحریم‌هایی که می‌خواست نظام اسلامی، تولید و اقتصاد کشور را زمین گیر کند امروز با عزم جدی و تلاش شما دلسوزان و متخصصان عرصه تولید برعکس شده و دشمن را زمین گیر کرده است.

وی اضافه کرد: امروز با جدیت در راستای افزایش تولید گام برمی داریم و در مسیر کیفی سازی محصولات خود جدی هستیم، زیرا باور داریم تولید ستون فقرات اقتصاد و سرمایه گذاری‌های ما محسوب می‌شود و باید ظرفیت‌های متوقف شده را نیز به حرکت درآوریم تا جهش و رونق تولید محقق شود.

بازیان تصریح کرد: خوشبختانه در شرکت لوازم خانگی پارس ظرفیت تولید تا دو برابر و بیشتر نیز وجود دارد و ما نیز حمایت خواهیم کرد تا طرح‌های توسعه و افزایش تولید ممکن شود.

مدیرعامل شستا گفت: باید مردم را تشویق کنیم از کالای ایرانی حمایت کنند و هر ایرانی در خانه خود یک محصول لوازم خانگی پارس داشته باشد و رسیدن به این هدف نیازمند ارتقای کیفیت و تنوع محصول است و می‌توانیم شعاری را تعیین کنیم که «هر پارسی یک محصول پارس» را مورد توجه قرار دهد.


وی در خصوص فعال شدن کارخانه‌های زیرمجموعه شستا با همه ظرفیت‌های اسمی نیز اظهارداشت: باور داریم که کارخانه‌ها باید با ظرفیت کامل فعالیت کنند، اما به هرحال صنعت و تولید ما دچار چالش‌های تولید و تقاضا شده و مشکلاتی داریم که باید برطرف شود.

بازیان تصریح کرد: هرچند بخش تولید با چالش قیمت و تقاضا و مشکلات متعددی مواجه است، اما مصمم هستیم تا با نوسازی و بهسازی خطوط تولید و تامین منابع مالی مناسب و نیز تدوین برنامه تحولی در بخش‌های مختلف در یک دوره ۵ ساله مجموعه شستا را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب و بهتری برسانیم.

وی از روند تولید در کارخانه لوازم خانگی پارس ابراز رضایت کرد و گفت: حضور در این مجموعه‌ها موجب نشاط و شادابی می‌شود و انگیزه ما را برای حمایت از تولید و اشتغال بیشتر می‌کند و امیدواریم در آینده نزدیک با حمایت‌هایی که خواهیم داشت با اجرای طرح توسعه محصولات جدید دیگری در این شرکت تولید و روانه بازار شود و خبر‌های مسرت بخش بیشتری برای مردم داشته باشیم.

مجموعه کارخانه‌های شستا در برنامه ۵ ساله متحول می‌شود

مجموعه کارخانه‌های شستا در برنامه ۵ ساله متحول می‌شود

مجموعه کارخانه‌های شستا در برنامه ۵ ساله متحول می‌شود

مجموعه کارخانه‌های شستا در برنامه ۵ ساله متحول می‌شود

مجموعه کارخانه‌های شستا در برنامه ۵ ساله متحول می‌شود

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده