تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۲۷۱۶۵۸
سرویس خبر : سیم و کابل
نماینده مردم ملایر در مجلس:

اختلاف سرمایه‌گذار و بانک کارخانه سیم و کابل ملایر را با چالش روبرو کرده است

‌می‌متالز - آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بروز اختلاف بین سرمایه‌گذار و بانک صنعت و معدن از سال ۱۳۶۲ تاکنون، ظرفیت ۲۵۰ نفری کارگران کارخانه سیم و کابل ملایر را به حداقل رسانده است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، از تلاش برای حل مشکل کارخانجات صنعتی ملایر (سیم و کابل) خبر داد و گفت: در این دیدار مقرر شد جلسه مشترکی با حضور بانک صنعت و معدن و سرمایه‌گذار این واحد تولیدی تشکیل شود.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به بروز اختلافی چندین ساله بین سرمایه‌گذار این واحد با بانک صنعت و معدن و ایجاد مشکلاتی در روند فعالیت آن، اظهار داشت: در این نشست مقرر شد پیرو تشکیل این جلسه مشترک، به توافقی مشترک برسند تا هم از تعطیلی کارخانجات صنعتی ملایر جلوگیری و هم صلاح سرمایه‌گذار و بانک صنعت و معدن رعایت شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با بروز اختلاف بین سرمایه‌گذار و بانک صنعت و معدن از سال ۱۳۶۲ تاکنون ظرفیت ۲۵۰ نفری کارگران این واحد به حداقل رسیده که در این زمینه طبق درخواست‌های متعدد اقدام شد تا اختلاف بین این دو مدیریت حل و بهترین تصمیم اتخاذ شود.

حجت الاسلام آزادی‌خواه همچنین بافتینه و بافتسان را دو واحد بزرگ تولیدی در تولید اسپان‌باند و ملت بلوند برای صنایع بهداشتی کشور دانست و گفت: اخیرا وزارت صمت به بهانه‌هایی ممنوعیت واردات این کالا را برداشت و شرکت‌های بافتینه و بافتسان را متهم به گران‌فروشی کردند.

وی گفت: جلسه مشترکی در این زمینه تشکیل شد و ادعای بافتینه و بافتسان این بود که گران‌فروشی نکردیم و مقرر شد کمیته‌ای با حضور کارشناسان مربوطه تشکیل و قیمت تمام شده از طریق وزارت صمت اعلام و واردات این کالا ممنوع شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره دامداری ۶ هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری شستا نیز بیان کرد: این پروژه جزء پروژه‌های سفر است که تسهیلات تبصره ۱۸ آن درست شد و عملیات اجرایی آن به سرعت پیش خواهد رفت.

منبع: تحلیل بازار

عناوین برگزیده