تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۹
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۳۱۷۹۶۳
سرویس خبر : انرژی

افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان با حضور پررنگ شرکت فولاد مبارکه

‌می‌متالز - اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی با حضور مدیران و مسئولان استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی با حضور مدیران و مسوولان استان اصفهان افتتاح گردید. شرکت فولاد مبارکه به عنوان پیشگام صنایع در زمینه استفاده از انرژی‌های نو در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.

پیش از شروع رسمی این نمایشگاه، موسی رضایی دبیرکل اتاق در همایش چالش‌های صنعت برق اظهار کرد: چنانچه اندیشه‌ای برای تولید و مدیریت برق در کشور رخ ندهد در سال‌های آینده و در مقایسه با امروز مشکلات ما بیشتر خواهد شد. در ادامه این همایش یاقوتی، مدیر کل مدیریت انرژی شرکت توانیر گفت: فرصت مناسبی در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود دارد که امیدواریم از این ظرفیت‌ها استفاده مناسبی در جهت توسعه این حوزه صورت بگیرد.

دادخواه، مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نیز در این همایش تاکید کرد: صنعت برق در ایران بیش از یکصد سال در حال ارائه خدمت به مردم است و امروز باید برای تامین انرژی مورد نیاز کشورمان به سمت برنامه‌ریزی، احداث و استفاده از انرژی‌های نو در بخش‌های مختلف باشیم. رمضانی، مشاور معاون وزیر و ریاست سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر نیز گفت: در چشم‌انداز کلی باید به سمت اجرایی کردن و احداث صنایع کم مصرف و با بهره‌وری بالاتری در حوزه انرژی گام برداریم.

این دو رویداد نمایشگاهی تا ۳۱ شهریورماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق میزبان علاقه‌مندان به رویداد‌های نمایشگاهی، کارشناسان صنعت برق و متخصصان گرامی است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده