تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۲
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۳۱۸۰۶۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

بهره‌برداری از ۱۴ هزار مسکن مهر پرند و پردیس

‌می‌متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی شاهد بهره‌برداری از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در شهر‌های جدید پرند و پردیس خواهیم بود.

به گزارش می‌متالز، علیرضا جعفری با اشاره به بهره‌برداری از مسکن مهر پرند و پردیس گفت: به زودی در شهر جدید پرند شاهد افتتاح واحد‌های مسکن مهر با حضور رئیس جمهور خواهیم بود که بخشی از این واحد‌ها مسکن مهری هستند که در تعهد خود شهر‌های جدید بوده و تعدادی از واحد‌ها هم که توسط تعاونی‌ها ساخته شده بود، مشکل تعاونی‌ها برطرف شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، تست گرم متروی پرند هم هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود تا بعد از موفقیت تست گرم با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد.

او می‌گوید: ۷ مدرسه و تعدادی هم از واحد‌های زیربنایی و روبنایی با حضور رئیس جمهور در آینده نزدیک در شهر جدید پرند به بهره‌برداری خواهند رسید که در مجموع ۴ هزار واحد مسکن مهر در این شهر به متقاضیانی که چندین سال چشم انتظار بوده‌اند، تحویل داده می‌شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر هم در شهر جدید پردیس و در فاز‌های مختلف تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود. در حوزه تکمیل واحد‌های مسکن مهر تعدادی واحد هم در شهر جدید هشتگرد است که مجموع آن‌ها را به زودی اعلام می‌کنیم.

او اظهار کرد: تمامی تلاش خود را برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر باقی مانده به کار گرفته‌ایم و به زودی واحد‌های باقی مانده مسکن مهر در شهر‌های جدید را تکمیل کرده و به بهره‌برداری می‌رسانیم.

پرداخت مالیات مسکن مهر پرند بر عهده کیست؟

همچنین براساس گزارش تسنیم، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام اینکه مالیات واحد‌های مسکن مهر پرند ۲۰ میلیون نیست، گفت: این مالیات بر عهده سازندگان است نه خریدار.

آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره اخذ مالیات ۲۰ میلیونی از مسکن مهر پرند گفت: مالیات واحد‌های مسکن مهر پرند ۲۰ میلیون نیست. از سال ۹۷ بحث مالیات بر ارزش افزوده از سازندگان مسکن مهر پرند مطرح شد، ولی این مالیات پرداخت نشد و سازندگان می‌خواهند این مالیات را از خریداران دریافت کنند.

صیادی ادامه داد: اداره ممیزی مالیات بر ارزش افزوده زیادی از سازندگان مسکن مهر می‌گیرد که پیگیری هم شد، ولی به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: متروی پرند در یکی دو هفته آینده با حضور رئیس جمهور بهره‌برداری خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده