تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۵۱
بازدید: ۱۳۹۱
کد خبر: ۳۱۸۰۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

«غلامحسین احمدی» خبرنگار باسابقه حوزه اقتصادی درگذشت

‌می‌متالز - «غلامحسین احمدی» خبرنگار بازنشسته و سابق حوزه اقتصادی خبرگزاری ایرنا و از روزنامه‌نگاران با سابقه چهارشنبه شب (۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲) پس از عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش می‌متالز، خبر تاسف بار و درگذشت ناگهانی شادروان «غلامحسین احمدی» خبرنگار پیشین ایرنا در حوزه صنعت و معدن، باعث تاسف و تأثر بسیار شد.

ضایعه فقدان این خبرنگار گرانقدر، متعهد و دلسوز را به اصحاب رسانه و خبر و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت داریم.

پیکر زنده‌یاد احمدی که سال‌ها در بخش معدن و صنایع معدنی قلم‌فرسایی می‌کرد، صبح روز پنجشنبه (۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲) از سوی خانواده و دوستانش تشییع و در قطعه نا‌م‌آوران بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده و راهی خانه ابدی شد.

مرحوم احمدی که اواخر دهه ۱۳۶۰ در ایرنا مشغول به کار شد و تا زمان بازنشستگی به عنوان خبرنگاری پرتلاش و خوش‌اخلاق بین همکاران معروف بود، پس از بازنشستگی نیز به عنوان روزنامه‌نگار اقتصادی فعالیت می‌کرد.

«غلامحسین احمدی» خبرنگار باسابقه حوزه اقتصادی درگذشت

مرد راستین عرصه خبر و همکار اسبق روابط عمومی ایمیدرو؛ شادروان غلامحسین احمدی

روز درگذشت زنده‌یاد «غلامحسین احمدی» روزی غم‌انگیز برای اهالی رسانه و نیز روابط عمومی ایمیدرو بود.

فعالان این عرصه با «غلامحسین احمدی» به عنوان انسانی دوست داشتنی، صادق، خوشنام و حرفه‌ای وداع کردند.

صد حیف که چه زود از میان ما رفت.

وی بیش از ۱۰ سال همکار راستین و دیرین روابط عمومی ایمیدرو بود و روز‌های به یادماندنی را در این حوزه برای همکاران ایمیدرویی رقم زد.

بدین‌وسیله پایگاه خبری فلزات خاورمیانه «می‌متالز» درگذشت مرحوم «غلامحسین احمدی» پدر گرامی «احسان احمدی» همکار رسانه‌ای را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم آمرزش و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی بر این مصیبت را مسالت دارد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

«غلامحسین احمدی» خبرنگار باسابقه حوزه اقتصادی درگذشت

نظرات بینندگان
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
روحش شاد مرد بزرگ
عناوین برگزیده