تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۰
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۳۱۸۶۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

استان کرمان در بخش معادن کوچک کوتاهی کرده است

‌می‌متالز - نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس با تبیین اقدامات نیرو‌های جوان و متخصص استان کرمان و تولید قطعات با فناوری‌های جدید بیان کرد: باید بپذیرید استان در بحث معادن کوچک کوتاهی کرده است.

به گزارش می‌متالز، شهباز حسن پور ظهر امروز، ششم مهرماه در همایش بزرگداشت صنعت، معدن و هفته صنایع کوچک در کرمان اظهار کرد: برای مردم بزرگ محدودیتی وجود ندارد یا راهی می‌سازند یا راهی پیدا خواهند کرد.

او با تبیین اقدامات نیرو‌های جوان و متخصص استان کرمان و تولید قطعات با فناوری‌های جدید بیان کرد: باید بپذیرید استان در بحث معادن کوچک کوتاهی کرده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری اجرای مصوبات و قوانین تاکید کرد و افزود: باید سهم صنایع از آب خلیج فارس مشخص و اختصاص یابد و خط دوم انتقال آب از خلیج فارس را پیگیری کنیم تا آب هم به صنایع و هم کشاورزی از این خط دوم اختصاص داده شود.

او تنها راه برون رفت استان از مشکلات آبی را انتقال حوضه به حوضه، خلیج فارس و دریای عمان دانست و در ادامه بیان کرد: تولیدات باید با کیفیت و ارزان قیمت باشد تا بتوانیم در بازار‌های جهانی رقابت کنیم.

حسن پور بیان کرد: باید تدابیر لازم برای بازگشت واحد‌های راکد و نیمه راکد به چرخه تولید اندیشیده شود و مجلس در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

او در واکنش به سخنانی درباره اعطای خودرو‌های شاسی بلند به برخی نمایندگان عنوان کرد: انتقادات را می‌پذیریم و از رئیس مجلس درخواست کردیم تا این موضوع را شفاف‌سازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده