تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۴۷
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۱۸۷۳۴

انعقاد ۴ تفاهم‌نامه در نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان

‌می‌متالز - صبح امروز ۶ مهرماه ۱۴۰۲ نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان در سالن قلم کتابخانه ملی و با حضور وزرای صمت، اقتصاد و دارایی، علوم، تحقیقات و فن‌آوری و معاون علمی ریاست جمهوری، آغاز و در جریان این رویداد ۴ تفاهمنامه منعقد شد.

به گزارش می‌متالز، نخستین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه با حضور وزرای صمت، اقتصاد و دارایی، علوم، تحقیقات و فن‌آوری و معاون علمی ریاست جمهوری، در محل مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد که در جریان این همایش، تفاهنامه‌هایی میان دستگاه‌های حاضر در این همایش به امضا رسید.

بر پایه این گزارش، تفاهم‌نامه نخست که به «بسته پیشران دانش‌بنیان‌ها» اختصاص داشت، با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی ریاست جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صمت، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، محمدصادق خیاطیان یزدی مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به امضا رسید.

تفاهم‌نامه بعدی با عنوان «تولید نخستین نمونه دام‌تراک ۱۵۰ تنی الکتریکال» میان روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی ریاست جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صمت و محمد محیاپور مدیرعامل شرکت گهرزمین به امضای طرفین رسید.

در ادامه این برنامه، تفاهم‌نامه دیگری با موضوع «هم‌افزایی منابع مالی» میان محمدصادق خیاطیان یزدی مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و محسن نادری‌منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته امضا شد.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای با عنوان «همکاری معاونت علمی، فن‌آوری و سازمان شهرک‌های صنعتی» میان محمدجواد صدری‌مهر مشاور معاون علمی ریاست جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فن‌آوری و نوآوری و فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به امضا رسید.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده