تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۱۹۱۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بورس انرژی ایران خبر داد؛

تسهیل فرآیند فعال‌سازی حساب وکالتی معاملات برق با همکاری بانک ملت

‌می‌متالز - فرآیند فعال‌سازی حساب‌های وکالتی ویژه معاملات برق بورس انرژی ایران با همکاری بانک ملت تسهیل شد و از این پس امکان فعال‌سازی حساب در کلیه شعب این بانک فراهم شده است.

به گزارش می‌متالز، علی نقوی مدیرعامل بورس انرژی ایران با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به توسعه و گسترش معاملات بازار برق در بورس انرژی ایران و بازار مصرف‌کنندگان، توسعه و ارتقا خدمات بانکی مرتبط با معاملات بورس انرژی ضرورت پیدا می‌کرد.

او اضافه کرد: در همین راستا با همکاری بانک ملت این امکان فراهم شد تا کلیه مشترکین بالای یک مگاوات با مراجعه به هریک از شعب بانک ملت خدمت وکالتی سازی حساب معاملاتی خود را دریافت کنند.

نقوی ضمن تاکید بر رویکرد این بورس در زمینه ارائه ابزار‌های نوین مالی اظهار داشت: ذی‌نفعان بورس انرژی رو به افزایش هستند و در همین راستا در سرویس حساب‌های وکالتی تغییراتی با هدف سرعت‌بخشی به افتتاح حساب و تسهیل امور ایجاد شد.

لازم به ذکر است؛ خریداران برق از بورس انرژی از طریق حساب‌های وکالتی که زیرساخت آن تاز سوی شرکت مدیریت فناوری بورس و بانک ملت ایجاد شده است اقدام به معاملات برق می‌کنند و پیش از این صرفاً از طریق یک شعبه بانک ملت این خدمات ارائه می‌شد که با همکاری مشترک بورس انرژی و بانک ملت امکان ارائه خدمت در کلیه شعب بانک ملت فراهم شد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده