تاریخ: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۰
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۱۹۲۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / بازگشت سکه به کانال ۲۶ میلیون تومانی

‌می‌متالز - قیمت طلا و سکه امروز روند نزولی دارد به گونه‌ای که سکه امامی به کانال ۲۶ میلیون تومانی بازگشته است. قیمت دلار وانس جهانی نیز کاهشی است.

به گزارش می‌متالز، امروز، چهارشنبه ۱۲ مهر تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت طلا و سکه، هر دو مانند دیروز روند نزولی دارد. روز گذشته، با وجود تعطیلی بازار، بر اساس اعلام برخی منابع، بازار طلا روند کاهشی داشت و سکه امامی در آستانه بازگشت به کانال ۲۶ میلیون تومانی قرار گرفته بود. امروز تحولات بازار نشان می‌دهد که هم قیمت طلا و هم قیمت سکه همچنان کاهشی است و سکه امامی به کانال پایین‌تر رفته. همچنین دلار در کانال ۴۹ هزار تومانی روند کاهشی دارد. روند قیمت انس هم امروز نزولی است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر اندکی کاهشی است و دو میلیون و ۲۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود که حدود ۱۷ هزار تومان کمتر از روز کاری گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر نزولی و ۲۶ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان است؛ حدود ۵۸ هزار تومان کمتر از روز کاری گذشته.

همچنین نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود ۱۱۲ هزار تومان کاهش را تجربه کرده و به حدود ۲۴ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود ۷۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به پنج میلیون و ۷۱۴ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز ۳۶ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود سه میلیون و ۱۸ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / بازگشت سکه به کانال ۲۶ میلیون تومانی

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده