تاریخ: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۳۱۹۵۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آگهی مزایده عمومی معادن و محدوده‌های اکتشافی جنوب کرمان

‌می‌متالز - اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در نظر دارد با استناد به ماده ۱۰ قانون معادن و مواد ۶۶ تا ۸۷ آئین نامه اجرایی آن نسبت به برگزاری مزایده عمومی به شماره ۵۰۰۲۰۰۳۶۶۶۰۰۰۰۰۱ مربوط به محدوده‌های اکتشافی (درخواست اکتشاف، پروانه اکتشاف) که پیشنهاد‌ها به صورت ریالی است و نیز شماره ۵۰۰۲۰۰۳۶۶۶۰۰۰۰۰۲ مربوط به محدوده‌های معدنی (پروانه بهره برداری و گواهی کشف) که پیشنهاد‌ها به صورت درصدی می‌باشد با جزئیات مندرج در در اسناد مزایده در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید.

به گزارش می‌متالز، لذا متقاضیان می‌بایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و تهیه گواهی الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام و در مزایده به صورت الکترونیکی شرکت نمایند.

متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند جهت آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، اسناد و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده را تهیه و پس از تکمیل و حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۴) روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ نسبت به بارگذاری اطلاعات در سامانه و تحویل مدارک مورد نیاز به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اقدام نمایند.

زمان بازگشایی پاکات مزایده: ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ درسالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تضامین مورد بررسی و در صورت تائید به کمیته فنی ارجاع داده شده و جلسه بازگشایی قیمت توسط کمیسیون مزایده برگزار و برنده اعلام خواهد شد.

آدرس اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان: جیرفت - بلوار پاسداران - خیابان ذوالفقار نبش کوچه ۱۴ - کد پستی ۷۸۶۱۶۱۶۳۴۵

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده

۱- برگزاری صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران از این طریق امکان پذیر می‌باشد و هیچگونه مدرک فیزیکی به غیر از پاکت الف (تضمین شرکت در مزایده) توسط اداره کل اخذ نخواهد شد.

تذکر: پاکت (الف) علاوه بر درج در سامانه ستاد، باید لاک و مهر شده تا قبل از اتمام مهلت ارائه پیشنهادات به دبیرخانه اداره کل به نشانی جیرفت بلوار پاسداران خیابان ذوالفقار نبش کوچه ۱۴ کد پستی: ۷۸۶۱۶۱۶۳۴۵ تحویل داده شود. شماره تماس ۴-۰۳۴۴۳۳۱۹۱۲۳.

۲- کلیه اطلاعات در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

۳- متقاضیان می‌بایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام درسامانه مذکور و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام نمایند.

۴- در صورت عدم دریافت اسناد و مدارک در موعد مقرر توسط متقاضی از کارتابل خود در سامانه ستاد، امکان انجام ادامه سایر مراحل در مهلت مقرر میسر نمی‌باشد.

شماره تماس مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶ می‌باشد.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان‌ها، در سایت www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل مزایدگر" موجود است.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر "صرفاً جهت اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده" به آدرس الکترونیکی http://skr.mimt.gov.ir اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان مراجعه نمایند.

ضمناً محدوده‌های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده در سامانه کاداستر معادن کشور به نشانی https://cadastre.mimt.gov.ir در قسمت نقشه قابل مشاهده می‌باشد.

آگهی مزایده عمومی معادن و محدوده‌های اکتشافی جنوب کرمان

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جنوب استان کرمان

عناوین برگزیده