تاریخ: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۵۷
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۱۹۵۳۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
یک شرکت بورسی به ثبت رساند؛

تولید سیمان با سود خالص ۴۵ درصدی

‌می‌متالز - شرکت سیمان هگمتان با نماد «سهگمت» در گزارش شش‌ماهه خود به سود خالص ۳۴۳ میلیارد تومان رسیده که رشد ۴۵ درصدی داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان هگمتان با نماد «سهگمت»، ارزش بازار چهار هزار ۴۰۰ میلیارد تومان و محدوده قیمتی شش هزار تومان پذیرفته شده در بازار اول بورس است، تعداد سهام این شرکت ۷۲۸ میلیون برگه سهم و حجم مبنا برابر با ۲۹۱ هزار برگه سهم است.

شناوری سهام این شرکت ۳۰ درصد است و میانگین حجم ماه برابر با ۱۹۰ هزار برگه سهم است، این شرکت با شناسایی سود چهار فصل ۷۹۲ تومانی به پی بر‌ای ۷ واحد دست یافته است که در محدوده پی بر‌ای ۸ واحدی گروه خود است، پی بر‌ای شرکت نیز در سطح سه واحد است.

در سقف اردیبهشت‌ماه، سهام سیمان هگمتان در محدوده شش هزار و ۷۰۰ تومان بوده است و در حال حاضر در سطح شش هزار تومان، نماد قیمتی این شرکت افت چندانی نسبت به سقف قبلی نداشته است، پیش‌بینی می‌شود روند قیمتی سهام شرکت در همین حوالی قیمتی ادامه داشته باشد.

در گزارش شش‌ماهه منتهی به ۳۱/‏۰۴/‏۱۴۰۲ این شرکت به درآمد عملیاتی ۷۵۵ میلیارد تومانی رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۸ درصدی داشته است و بهای تمام‌شده درآمد‌های عملیاتی شرکت نیز با رشد ۵۸ درصدی به سطح ۳۳۶ میلیارد رسیده است.

سود ناخالص شرکت نیز برابر با ۴۱۸ میلیارد بوده است که رشد ۲۵ درصدی داشته است، هزینه‌های فروش اداری و عمومی شرکت نیز برابر با ۶۲ میلیارد تومان بوده است، سایر درآمد‌ها برابر با سه میلیارد و در نتیجه سود عملیاتی شرکت برابر با ۳۵۸ میلیارد تومان بوده است.

مالیات شرکت برابر با ۴۴ میلیارد تومان و سود خالص شرکت به عدد خوب ۳۴۳ میلیارد تومان رسیده است و رشد ۴۵ درصدی داشته است، شرکت به ازای هر برگه سهم ۴۳۳ تومان سود شناسایی کرده است، سرمایه ثبت شده شرکت برابر با ۷۲ میلیارد تومان بوده است.

منبع: ایمنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده