تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۲
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۱۹۸۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سکه چه زمانی وارد کانال ۳۱ میلیون می‌شود؟

‌می‌متالز - در این گزارش آخرین وضعیت قیمت سکه را بررسی می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، قیمت سکه در حال حاظر در محدوده ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد و اگر بالای این محدوده قیمتی بماند احتمالا وارد کانال ۳۱ میلیون تومان خواهد شد.

در معاملات پشت خطی یکشنبه شب، سکه بازان نظران مختلفی درباره روند حرکتی قیمت سکه در سومین روز هفته جاری داشتند.

قیمت سکه امامی در پایان معاملات نقدی روز گذشته یه پرواز درآمد و در رقم ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید. در پشت خط یکشنبه شب هم فلز گران بهای داخلی در همین محدوده معامله شد.

به عقیده بسیاری از تحلیلگران موج تقاضای ایجاد شده در بازار ناشی از ریسک تنش‌های منطقه‌ای است. در شرایط این‌چنینی پس از ایجاد ریسک‌های سیاسی، بسیاری از افراد با هدف در امان ماندن دارایی‌های غیر نقد خود از شرایط تورمی اقدام به خرید دارایی‌های کم ریسک‌تر مانند ارز و طلا می‌کنند در نتیجه با افزایش حجم تقاضا، نرخ‌ها نیز در بازار‌های مذکور رشد می‌کند.

درحال‌حاضر پیش‌بینی‌ها نسبت آینده قیمت سکه متفاوت است.

عده‌ای از سکه بازان با اشاره با رشد قابل توجه سکه امامی در روز‌های اخیر میگویند به زودی قیمت سکه اصلاح خواهد شد.

با این حال دسته‌ای در معتقدند سکه همچنان ظرفیت رشد دارد و اگر روز دوشنبه قیمت اونس طلا صعودی شود احتمال کاهش قیمت سکه سخت خواهد شد.

سکه درحال‌حاضر مرز مقاومتی ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و در صورتی بالای این محدود ماندگار شود احتمال سرک کشیدن آن به کانال ۳۱ میلیون تومان وجود دارد. البته اگر مرز ۳۰میلیون تومان از دست برود احتمال عقب نشینی تا ابتدای کانال ۲۹ میلیون تومان وجود دارد.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده