تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۲۵
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۳۱۹۹۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بزرگترین مزایده معادن آذربایجان غربی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - مزایده عمومی ۲۹۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری راکد و یا غیر فعال آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در نیم سال دوم سال جاری ۲۹۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری را که بنا به دلایلی راکد و یا غیر فعال شده بودند شناسایی کرده وبرای فعال سازی این معادن را از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار خواهد کرد.

عبدالحمید سرتیپی درادامه گفت: صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در نیم سال دوم سال جاری ۲۹۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری را که بنا به دلایلی راکد و یا غیر فعال شده بودند شناسایی نموده و جهت فعال سازی این معادن را از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار خواهد کرد.

وی افزود: این مزایده بزرگترین مزایده استان می‌باشد که ۹۸ محدوده اکتشافی، ۱۰۹ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی، ۷۴ معدن دارای پروانه بهره برداری، ۱۴ معدن دارای گواهی نامه کشف و ۴ محدوده دارای مجوز برداشت برای سرمایه گذاری جدید از طریق مزایده عمومی واگذار خواهند شد.

سرتیپی تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای شرکت در مزایده عمومی معادن استان می‌بایستی در سامانه اکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir ثبت نمام نمایند.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تأکید کرد: متقاضیان مزایده می‌توانند از روز پنج شنبه مورخ ۲۰ مهر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۳۰ مهر از طریق سامانه ستاد مدارک لازم برای حضور در این مزایده اخذ و پس از تکمیل مدارک درخواستی مجدد نسبت به بارگذاری آن‌ها در سامانه ستاد اقدام نموده و اصل ضمانت نامه بانکی یا اصل برگ واریزی نقدی حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۰ آبان در قالب یک پاکت مهر و موم شده به دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تحویل نمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما آذربایجان غربی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده