تاریخ: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۳۲۰۳۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

حجم بازار‌های دیجیتالی افزایشی بود

‌می‌متالز - صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مدت‌هاست که به‌عنوان ابزاری محوری شناخته شده‌اند که می‌توانند شکاف بین بازار‌های متعارف و دنیای تا حدی مرموز ارز‌های دیجیتال را پر کنند.

به گزارش می‌متالز، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مدت‌هاست که به‌عنوان ابزاری محوری شناخته شده‌اند که می‌توانند شکاف بین بازار‌های متعارف و دنیای تا حدی مرموز ارز‌های دیجیتال را پر کنند. اگر آن‌ها چراغ سبز را از رگولاتور‌ها دریافت کنند، راه را برای طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در سرمایه‌گذاری‌های بیت‌کوین با راحتی بیشتر ساختار‌های نظارتی آشنا هموار می‌کنند.

در حالی که جامعه کریپتو سال‌ها در حسرت آن‌ها بوده است، نهاد‌های نظارتی از لحاظ تاریخی محتاط عمل کردند و نگرانی‌هایی در مورد دستکاری بازار، نوسانات و حمایت از سرمایه‌گذاران را ذکر کرده‌اند با این حال، با پیش‌بینی اخیر بلومبرگ، به نظر می‌رسد که این رخداد ممکن است به نفع این مورد سرمایه‌گذاری تغییر کند.

در صورت تایید، به احتمال زیاد شاهد هجوم سرمایه نهادی به اکوسیستم بیت‌کوین خواهیم بود که موقعیت آن را در چشم‌انداز مالی جهانی مشروعیت بیشتری می‌بخشد. چنین حرکتی همچنین می‌تواند زمینه را برای سایر صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر رمزنگاری فراهم کند و دوره جدیدی از محصولات مالی یکپارچه را نوید دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۹.۹۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۰ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶.۴۳ میلیارد دلار است که ۱۶.۴۸ درصد افزایش داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده