تاریخ: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۵۷
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۲۰۳۸۷
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت آبفا استان هرمزگان خبر داد؛

تفاهم نامه سه شرکت فولادی و نفتی برای تامین لوله‌های آبرسانی در هرمزگان

‌می‌متالز - شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، شرکت فولاد هرمزگان و صبا فولاد خلیج فارس در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خود، در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، تفاهم‌نامه تامین لوله به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی در هرمزگان با شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امضا کردند.

به گزارش می‌متالز، عبدالحمید حمزه پور با اشاره به اهمیت این تفاهم‌نامه تصریح کرد: تامین لوله برای تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه با تعامل و هم افزایی که در استان هرمزگان وجود دارد، این تفاهم‌نامه با ابتکار و پیگیری استاندار هرمزگان امضا شد و فصل جدیدی از توسعه آبرسانی به مناطق مختلف هرمزگان را رقم خواهد زد.

وی گفت: در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی صنایع، تفاهم‌نامه همکاری شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و صبا فولاد خلیج فارس با شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال برای تامین ۳۵ کیلومتر لوله امضا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن قدردانی از ورود به صنایع به بخش آبرسانی در راستای عمل به مسدولیت‌های اجتماعی تصریح کرد: توسعه آبرسانی علاوه بر اینکه نیاز آب مردم را تامین می‌کند باعث رونق صنایع نیز می‌شود که این تفاهم نامه نقطه عطفی در تاریخ آبرسانی هرمزگان است.

این تفاهم نامه‌ها با امضای استاندار هرمزگان، رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و مدیران عامل شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و صبا فولاد خلیج فارس به صورت جداگانه با شرکت‌های یاد شده منعقد شد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده