تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۳۶
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۳۲۰۶۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

ابلاغ سیاست‌های فولاد مبارکه در حوزه فروش به مراکز خدماتی زیرمجموعه

ابلاغ سیاست‌های فولاد مبارکه در حوزه فروش به مراکز خدماتی زیرمجموعه
‌می‌متالز - مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هم‌اندیشی این شرکت با مراکز خدماتی گفت: هدف از این نشست تاکید بر سیاست‌های ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود.

به گزارش می‌متالز، یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هم‌اندیشی این شرکت با مراکز خدماتی اظهار داشت: هدف از این نشست تاکید بر سیاست‌های ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود.

وی افزود: فروش به تولید کنندگان، خرده فروشی، فروش در استان و منطقه محل استقرار مراکز و افزایش خدمات به مصرف کنندگان ورق‌های فولادی از جمله شاخص‌های مورد نظر فولاد مبارکه برای فعالیت شرکت‌ها و مراکز خدماتی بود.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه استقرار سیستم‌های اطلاعاتی مورد تایید فولاد مبارکه برای ثبت اطلاعات و فعالیت‌های مراکز خدماتی را دیگر مطالبه فولاد مبارکه در این نشست هم‌اندیشی دانست و ادامه داد: برای این امر «سیستم همیار» در اختیار مراکز قرار گرفته تا از آن بهره‌برداری کنند.

وی تاکید کرد: درج اطلاعات بر روی سامانه همیار به ما در کنترل، بررسی و ارزیابی شرکت‌ها کمک می‌کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت