تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۲۱
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۲۰۹۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت رایان افزا در شهریورماه محقق کرد؛

"رافزا" در مسیر رشد و نوآوری

‌می‌متالز - شرکت رایان افزا در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق درآمد ۳۱ میلیارد تومانی از محل ارائه خدمات خود خبر داده است.

به گزارش می‌متالز، درآمد محقق شده شهریورماه "رافزا" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشدی ۸۲ درصدی معادل ۱۴ میلیارد تومان داشته است. شایان‌ذکر است "رافزا" از منظر درآمد تجمیعی خود نیز در مقایسه با شهریورماه سال گذشته رشد اعجاب‌انگیزی را به ثبت رسانده است؛ درآمد تجمیعی این شرکت با رشد ۱۱۰ درصدی همراه بوده است.


گفتنی است درآمد محقق شده شهریورماه شرکت رایان افزا با رشد ۳ درصدی نسبت به مردادماه همراه بوده است. مدیرعامل رایان هم‌افزا در نشست خبری هجدهمین سالگرد تأسیس این شرکت بیان داشت: سرمایه شرکت از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۰۰ میلیارد ریال افزایش‌یافته است. این موضوع در کنار دیگر اخبار مثبتی همچون محصولات و خدمات گسترده‌تر شرکت رایان هم‌افزا در حوزه‌های بلاکچین و رمز ارز، نشان از عملکرد روبه‎‌جلوی این شرکت دارد.


"رافزا" در زمینه تولید نرم‌افزار‌های موردنیاز کارگزاران بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌ها و ارائه خدمات نرم‌افزاری بر آن اساس، خدمات و محصولات خود را ارائه می‌کند. بااین‌همه این شرکت از محل سامانه جامع خدمات کارگزاری‌های خود موفق به کسب درآمد ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومانی شده است که بیش از ۵۸ درصد از سبد درآمدی شرکت رایان افزا را به خود اختصاص داده است. سامانه مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک "رافزا" با ۳۴ درصد این حجم، جایگاه دوم درآمدزایی این شرکت را شامل می‌شود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده