تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۲۲۰۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت جدید دلار اعلام شد

‌می‌متالز - قیمت جدید دلار در مرکز مبادله اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت ارز‌های مختلف تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. یکی از این عوامل، عرض و تقاضای بازار برای هر ارز است. اگر تقاضا برای یک ارز بیشتر از عرض آن باشد، قیمت آن ارز افزایش می‌یابد. عوامل دیگری مانند نرخ بهره، تورم، سیاست‌های پولی، وضعیت اقتصادی کشورها، تحولات سیاسی و جنگ‌ها نیز بر قیمت ارز‌ها تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال، اگر یک کشور با مشکلات اقتصادی مواجه باشد، ارز آن کشور ارزش خود را از دست می‌دهد و قیمت آن کاهش می‌یابد.

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت دلار آمریکا به ۴۱ هزار و ۲۵۲ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۵۰۲ تومان رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۱ هزار و ۲۵۲۰تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۳ هزار و ۶۹۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۳۹ هزار و ۷۱۹ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۲۳۲ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۱۱ تومان اعلام شده است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده